北大教授倡港獨分子驅逐出境

[2017.04.29] 發表

【明報專訊】今年係香港回歸20周年,多個團體都邀請本地、內地專家學者搞一國兩制、基本法麍蒺Q會,有蠷ヰ抭ㄔi以話係語出驚人。例如噚日出席活動鴷_大法學院教授陳端洪(圖)就向台上嘉賓請教,佔中運動麍ˍD分子同支持港獨鴾H,有幾多人有中國公民資格,質疑「他們憑什麼向國家激烈地提出政治主張?」佢甚至提議,法律上可否用「驅逐出境」鴾閬○B理呢批人。

幫港:只重英文教育令港人崇洋

台上幾個法律界人士都你眼望我眼,搖頭話無數據,城大法律學院教授顧敏康就附和話「理論上完全贊同這個觀點」,認為如果呢齯H係雙重身分,咁喊出港獨口號就無正當性。不過港區人大代表黃友嘉就解釋,香港包容性強,例如合資格選民唔需要係中國公民,只需係香港永久居民。佢認為有必要維持呢種包容,侵犯香港主權鵀甈偯雩茈峔銗L方式處理比較恰當。

「幫港出聲」發言人鄭赤琰就建議為《基本法》第9條釋法,確立中文鴭x方地位。佢話如果注重英文教育,港人只會一味崇洋,講中文似乎變成次等。不過因為講者發言時間都好短,佢就無具體解釋點樣釋法。

更多港聞
【明報專訊】美國「國會及行政當局中國委員會」下月3號舉行聽證會,討論香港回歸20年麊紆G,香港眾志秘書長黃之鋒同民主黨創黨主席李柱銘會到華盛... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2017 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250