羅致光細個愛刨馬經 贏過馬評人

[2018.04.23] 發表
羅致光雖然IQ160,但佢話自己唔算「太聰明」,圖為兩歲鴾p神童模樣,八二分界髮型keep到M家喎。(馬會《駿步人生》相片)

【明報專訊】勞工及福利局長羅致光原來讀書時愛刨馬經,但就話自己唔係賭錢,而係好奇馬經數據,仲同專業馬評人「較技」。佢話「每次賽馬前都會貼兩隻馬,當買5元、10元,年底結算,睇黻巡家贏得多,定係自己贏得多」;佢仲話自己會睇晨操狀態、騎師和練馬師麊穛{,再分析「下注」,曾贏過180倍大冷,試過年結時跑贏專業馬評人。

羅致光智商(IQ)達160,呢個好多人都知,佢接受馬會公共事務部出版鵅m駿步人生》刊物訪問時透露,小學到初中嚚瓴l時間,大都用謙\報,由日報到晚報,由新聞版到馬經版,統統唔會錯過。佢大學修讀經濟與統計,1976年畢業後去鰶袌袘行打工,當時有3份工請佢,最終佢揀鬙h做銀行程式編寫員:「呢間公司願畀1900蚊,當時部門其他人都識電腦,只有我唔識。有人工收,又可以學到新洁A何樂而不為?」

羅致光打3年銀行工就重返校園,轉讀社工,之後鶼鉹j教書、做過議員,去年加入政府做局長。佢話自從離開立法會後,多次有傳佢獲邀加入政府,「每次回答(傳媒)之前都要諗一諗,因此呢個問題鬺皒ㄝ已經出現過幾百次」。所以到鰳S首林鄭月娥邀請佢加入政府,佢只思考驉u一至兩秒」就有決定喎。

更多港聞
7月起試驗 4圖書館假日開至晚上8點
【明報專訊】書中自有黃金屋,為配合「4•23世界閱讀日」,康文署推出一系列活動,其中香港公共圖書館噚日舉行「閱讀約章」簽署儀式暨創作比賽頒獎... 詳情
收膠著上身 籲市民走塑
【明報專訊】為響應世界地球日(4月22日),綠色和平噚日鶳W仔利東街舉辦「地球日•夠鐘走塑」活動,包括蜜蠟保鮮膜製作、有機麻繩網袋編織等工作... 詳情
中小學生自評 近四成不幸福 愈高年級高評分愈少
【明報專訊】本港青少年的精神健康在近年愈受關注,有機構以問卷民調,訪問逾3000名小五至中四學生,發現愈高年級的受訪學生,在整體幸福感(0至... 詳情
守護中大花草15年 園藝組長獲服務獎
【明報專訊】「我只是一個前線員工。」皮膚黝黑、經常戴茪荈妓棺隤瑪c家強,受訪期間總是將這句話掛在口邊,語氣分外平淡,卻突顯其謙虛。畢竟中文大... 詳情
【明報專訊】中文大學頒發長期服務獎予276名員工,其中中大研究及知識轉移服務處處長何國強獲頒35年長期服務獎。歷經8任校長的何國強,形容歷任... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250