浸大遭炮轟侵權 錢大康函台導演蔡明亮道歉

[2018.08.15] 發表
錢大康
蔡明亮2011年鰨大嬼耨y被出版成《蔡明亮電影講座》,佢話入面內容錯漏百出,令佢好嬲,因為佢黈悗Y一粒字都唔可以錯。(資料圖片)

【明報專訊】浸會大學最近爆出侵權風波,台灣知名電影導演蔡明亮上星期六(11日)起鰝壎皞纀舅@連4日撰文,炮轟浸大同天地圖書無經佢授權,就將佢2011年鰨大電影學院主持講座鴾漁e,出版成《蔡明亮電影講座》一書,仲2016年將簡體版權賣畀上海雅眾文化,出多本《一念:蔡明亮談電影》。浸大噚日(14日)終就事件回應及致歉。

無厘頭「被出書」,蔡明亮一肚火,大呼無眼睇,佢呢幾個月係咁同浸大電影學院麉e總監卓伯棠同天地圖書周旋,但來來回回,話都無人處理過件事。佢話已經對浸大電影學院「事不關己、閃閃躲躲的狀?」好失望,點名要浸大校長錢大康親自回應。

事情發酵幾日後,浸大噚日終於開腔回應,話對於卓伯棠無同蔡明亮導演妥善溝通,無鶵痔亮同意之下就出書,對佢造成不便和困擾,深表遺憾,同埋會跟進;錢大康仲已去信蔡明亮,表達大學對事件屪鰝`同歉意;傳理學院及電影學院管理層都會聯絡佢,等事情有個合理而圓滿?解決。

蔡:不錯的開始

蔡明亮噚日書面回覆Emily,話已收到致歉信,「這是一個還不錯的開始,可以接受」,不過講到卓伯棠,蔡明亮仲有齯鶠A「本人不是為了錢,也不是存心聲討你,只是要讓你知道,你的初衷跟版權是兩件事」。蔡明亮話都唔在乎卓伯棠有無道歉,M家等緊天地圖書道歉,好好解決件事。

更多港聞
【明報專訊】提倡「港獨」麰輕銗螫矬狴l集人陳浩天,噚日下晝?香港外國記者會(FCC)午餐會演講;早前網媒「幫港出聲」曾指FCC以午餐會係「o... 詳情
宋太故事感動 林鄭幫食店賣廣告
【明報專訊】長沙灣福華街社企「喜樂餐飲教室」係區內人氣小店,唔單止因為食店食物廉宜,而係店東宋太同女兒?故事感動唔少街坊。宋太鬗V夫去世後,... 詳情
譚鐵牛講創科:想有狀元揀理工科
【明報專訊】中聯辦副主任譚鐵牛噚日去公開大學演講,分享中國現時鼣衧黖o展,及香港可以點抓緊機遇同內地合作。近年香港大力發展創科,不過學生就畀... 詳情
【明報專訊】中美貿易戰愈演愈烈,香港明天更好基金執行委員會主席、痗弦偎庛釣う瓥秧狻v好關心呢件事,仲話佢老友、美國前國務卿基辛格睋p絡佢,... 詳情
師徒敘舊
【明報專訊】新民黨主席葉劉淑儀(右)2003年辭任保安局長後,到美國史丹福大學攻讀碩士課程,論文導師係知名民主理論學者戴雅門(Larry D... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250