宣傳高鐵排放低 大撠風S網民嬲嬲

[2018.09.24] 發表
「大撠迭v鐪b圖文並茂間接宣傳高鐵香港段通車,引褽竷薄u嬲嬲」,有人形容高鐵「唔起更環保」。(大撠苯acebook圖片)

【明報專訊】環境局?「大撠迭v宣傳公仔facebook專頁一直備受網民愛戴,唔少網民不時讚大撠首繲K時事抽水之餘不忘提大家減廢,不過大撠剖@日圖文並茂宣傳高鐵香港段通車,話「如果只是去附近地方,會乘搭高速鐵路,既環保又滅碳」,結果引來逾200個「嬲嬲」,仲多過讚好。有網民形容高鐵「一早唔起更環保唔大憛v,有人質疑呢篇係「維穩文」,但有網民表達同情,相信網頁管理員只係收到上司指令先要宣傳。

大撠鰫咫撣隉G「高速鐵路係(?)網上有好多唔同黻Q論,鬼鬼有睇都好明白,但都想講多樣玵q大家知,高速鐵路嚘珣ぅ騅q只係飛機鴾Q分之一,對比鷏繾惜W行走儭颽氻琱h同鰤牧鑄ぅ鬄o氣麰蜀驉A出行所產生嚘珣ぅ騇|比較低謘C」大撠鬗憟蝦迮龤u只談碳排放」,有網民就形容大撠迭u戴晒頭盔」,相信宣傳高鐵都係迫不得已。

更多港聞
薯片叔頭炮 招新鮮人義教基層1年
【明報專訊】前財政司長曾俊華日前鐪acebook宣布成立初創企業「Esperanza薯片叔叔共創社」,佢前日透露更多詳情,共創社第一個項目... 詳情
5年前幫手索償 譚駿賢收中秋謝禮
【明報專訊】今日中秋節,工黨屯門區議員譚駿賢噚日鐪acebook發文,話前日收到一個內有水晶座龠l包,水晶座寫上「關愛病人 勝似親人 ... 詳情
服務11年非學位社工不獲續約 社總促一校一社工過渡6年
【明報專訊】教育局今學年要求小學實施「一校一社工」,聘用學位社工,但設3年過渡期,保留未持有學位資歷的社工。在一所小學任職11年的註冊社工,... 詳情
師訓生4年7義教留守童  堅定教育志向
【明報專訊】蘇家俊的爺爺在他小時候已跟他說:「要做一個好人。」他自小立志投身紀律部隊,希望可以服務市民。在他中四時,他的老師常在課堂上分享不... 詳情
【明報專訊】隨茪j數據愈加重要,相關行業對數據科學家和數據工程師等人才需求大。科大推出「數據科學與技術理學士」本科課程,同時教授數據理論及編... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250