女公務員飯堂遇羅致光 成功爭取率先延產假

[2018.10.15] 發表
羅致光(右)噚日鷅藾x上載髐@張同羅智光(左)鵀X照,仲改埋圖加上「成功爭取」。

【明報專訊】講鼲搹h年,香港產假終於有機會同國際勞工組織麉媊頃郱с遙禲A延長至14周,鬗W周三《施政報告》公布當日,公務員仲率先受惠。勞工及福利局長羅致光(CK)噚日鷅藾x上載同公務員事務局長羅智光鵀X照,大大隻字寫住「成功爭取公務員有薪產假增至14周 即時生效」,不過原來「成功爭取」麰曮Y羅致光同羅智光,係一名年輕女公務員。

CK電郵林鄭 即晚獲覆

事緣今年8月CK自己一個鰬F總飯堂食午飯時,有個女公務員行到佢?前問政府研究增加產假,係咪可以考慮畀公務員早纗磞獢C一貫坦白韔K就回答話,無諗過呢個問題,會考慮鵅C佢食完飯就發電郵畀特首林鄭月娥,當晚11點幾就收到林鄭正面回應。

於是CK就同羅智光商討,最後促成呢次美事。CK話延長產假至14周係唔少工會、團體同政黨鴷媦苤A所以唔可以話「功成在我」,只可以話「功成有我」。佢最後仲呼籲僱主包括社福機構,鷏篞蔔\可下提早延長有薪產假至不少於14周。

更多港聞
祖父母節 孫仔孫女舞龍獅
【明報專訊】俗語話「家有一老,如有一寶」,為人子孫梗係要孝順長輩。噚日係一年一度鵅u祖父母節」,有機構?荃灣愉景新城搞嘉年華,吸引幾十對祖孫... 詳情
施政報告指幼教班師比空白 教協:致謝言之尚早
【明報專訊】2018年施政報告上周公布,教育經常開支增加47億元,較行政長官林鄭月娥早前承諾的多13億元,教協正面肯定施政報告,教育界立法會... 詳情
學童鼻敏感扯鼾 或因脊骨錯位
【明報專訊】不少香港學童有鼻敏感或打鼻鼾等問題,原來可能與脊骨健康有關。兒童脊科基金早前做問卷調查,發現有約39%學童曾出現鼻敏感,另有逾六... 詳情
【明報專訊】科技大學獲廣東博智林機器人有限公司捐贈2億港元,支持大學深化與機械人、人工智能、智慧城市及大數據等相關範疇的工作。科大指捐款將應... 詳情
堆填區「垃圾汁」  抗生素含量超標
【明報專訊】浸會大學生物系高級講師鍾姍姍率領團隊,在3個堆填區,包括已關閉20年的屯門望后石谷堆填區和大埔船灣堆填區,測試當中的滲漏液(俗稱... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250