明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
噚日《城市論壇》開始前,「維園阿伯」之一文浩泉(站立者)就帶領在場各人為上星期過身鴷t一「維園阿伯」許金池默哀1分鐘。(楊康琪攝)
放大
 

其他新聞
工聯公民黨同日開議辦
善長捐10萬助基層生開學
調查:14%家長花半月收入開學
時事通識教材.時事焦點:開學日焦點新聞
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 默哀戰友維園阿伯依舊無收火

【明報專訊】「維園阿伯」之一鼣\金池上周過魖迭A所以噚日《城市論壇》開始之前,另一個著名鵅u維園阿伯」文浩泉就帶領在場各人默哀1分鐘。雖然許伯離開驉A但其他阿伯鶵袛瞻J面依舊好好火,唔單止繼續鬧爆出席鴷薔D黨主席劉慧卿,仲鷊|後指住成日批評特首梁振英鵀菪挭痁珨磳苭_俊,大罵「你個死仔」!

噚日鵅m城市論壇》邀請鷐B慧卿、田北俊、公民黨黨魁梁家傑同民建聯副主席張國鈞,講「政制訴求多絞結,香港社會呈撕裂?」呢個題目。卿姐成為被指罵儮龠H就預驉A有維園阿伯更加不斷用粗口辱罵卿姐,難怪佢同另外3名嘉賓討論黈伬唌A不斷強調「和平、理性、非暴力、非粗口」啦。

不過,主持謝志峰一聽到有人鶳[眾席大叫「調理農務」,就好嚴肅咁同個觀眾講,唔可以再講粗口諧音,否則就請佢出去,咁樣情G先改善齱C

 
 
今日相關新聞
默哀戰友維園阿伯依舊無收火
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他