林依麗質問黃毓民 「你係咪台諜」

[2016.08.24] 發表

【明報專訊】獨立候選人林依麗噚日鬖魚u電視鴾E龍西論壇上,鬘D場時間狙擊黃毓民,問對方「你係咪台灣間諜?只需答一個字」。黃毓民哭笑不得,連答「No, no, no」。林依麗鍥而不捨追問,「咁你台灣間諜個編號係幾多」,又話「使唔使我講畀你聽?」呢條問題搞到平時能言善辯儱階螺ㄜ曭墾翰圻n。林依麗緊接住話「你連自己個number都唔知?咁我唔講住」,並轉向另一人發問,令現場一片笑聲。

林依麗噚日就放棄追問青年新政游蕙禎有關「偉哥」黻暋D(本民前黃台仰年初被捕時所處單位被搜出逾百粒偉哥),話有人叫自己唔好再插游,費事畀佢咻P情分。佢又拿出自己「反對包二奶」政綱,質問民主黨黃碧雲既然要保障婦女權益,有無鬘萿k會提過「包二奶刑事法」。黃碧雲就話有做過關於性別歧視等議題,但未等黃講完,林依麗就要求主持停對方咪。九龍西其他候選名單見A12。

更多港聞
【明報專訊】今屆立法會選舉五大直選選區參選人數都唔少,新東就有22張名單之多,沙田碩門h美碩樓互助委員會主席陳德生同Emily講,6月尾收到... 詳情
一司四局講扶貧  高永文selfie
【明報專訊】Emily預告過,政務司長林鄭月娥會一拖四局長去電台做錄音節目,介紹扶貧政績,為本屆扶貧委員會鴽蒆h工作做總結。呢個節目分為8集... 詳情
楊德賢由心出發  「想做就做」設計師:人生難言規劃
【明報專訊】現時不論學校還是政府,都愛把「生涯規劃」掛在口邊。本地著名設計師楊德賢(Toby)認為人生難言規劃,更不能被人規劃,能適應不同改... 詳情
星之寄語﹕「付出時間並不廉價」
【明報專訊】「校記的問題不止於行業前景方面,還會關心創作理念和什麼才是創作,最深刻的一問是(問我)關於創意是否來自生活,雖然有點『老套』,卻... 詳情
楊德賢檔案
【明報專訊】本地著名設計師,投身設計及廣告界逾18年,曾獲頒「香港十大傑出設計師」,被《透視》雜誌選為「大中華地區40名最具影響力設計師」之... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992