劉小麗又甩轆 搞錯議程問錯題

[2016.11.22] 發表

【明報專訊】立法會新丁議員劉小麗噚日鬘萿k會又「甩轆」,當政制事務委員會討論緊《本地報刊註冊條例》收費調整,中途入場懮\唔知係咪無聽其他議員問乜,發言時就提出選委會參選人被取消資格(DQ),要求在場官員解釋鵅C隔籬位鴾簼s靜不停提醒佢,話佢知下個議程先討論特首選舉安排,不過劉小麗堅持要問,令大家都無佢辦法。

委員會噚日兩項議程,都係由副政制及內地事務局長陳岳鵬負責解畫。早前試過投票時撳錯掣嚗B小麗,可能見到陳岳鵬坐鰜蛂A就以為可以問相關選舉巀陬{,發問時要求副局長解釋何謂「與業界連繫不足」、點解有參選人被DQ,在場議員同Emily都聽到一頭霧水。

其實毛孟靜已經提醒佢未進入相關議程,但劉小麗堅持話「佢入面有提到選委會,即係成個選舉,我都好想副局長鰜蛈^答」。最後陳岳鵬話,相信劉小麗講緊麉Y下個議程內容,唔係關乎《本地報刊註冊條例》;劉小麗先好似如夢初醒,話「咁我留番下一次先問啦」。

更多港聞
有心人成功爭取 快餐店收銀員有_坐
【明報專訊】大埔區好人好事多,繼早前出現麊幫洃膠@籃球後,大埔街坊、本地藝術家程展緯留意到有連鎖快餐店無為收銀員安排_坐,就向快餐店經理反映... 詳情
【明報專訊】浸大學生會編輯委員會噚日鐪acebook發帖文,報道不滿校方通過宿舍飯堂「浸大食坊」巀簻鬮陵蛂A指控飯堂嚙祗麂挴陸蚗蝜B至今一... 詳情
中國民族舞在港可考級 明年開始 幼園至中學生可報
【明報專訊】考試及評核局明年起代辦中國民族民間舞蹈等級考評,供4歲起幼稚園至中小學生報考。主辦機構指跳民族舞毋須做一字馬,適合所有學生,但也... 詳情
【明報專訊】英國文化協會今年第三度舉辦「UK Summer School Competition 」,協會將挑選5名年滿16歲或以上的香港高... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992