流會傾唔到譴責動議 何君堯失算

[2017.10.20] 發表
何君堯

【明報專訊】立法會議員何君堯(圖)之前鬗炴靽W集會上的「殺無赦」言論風波仲未平息,香港本土毛孟靜就此動議譴責何君堯,原本欈@日立法會大會中討論,何君堯事前仲特別發短訊提醒建制派兄弟,記得屆時坐定定支持「不就譴責動議採取行動」議案。

不過,噚日立法會流會,暫時傾唔到呢個譴責動議,何君堯就同Emily講自己所有炡ㄖき皞玊眥窗A不過做得蟑n小心翼翼,而譴責動議唔係問題,因為最後都唔會成功。佢話估唔到噚日會流會,批評係泛民玩程序搞到咁,「點人數以為好聰明,實際上係掩耳盜鈴」,呼籲泛民回頭是岸,唔好再做禶l害香港利益洁A佢對流會非常憤怒。佢又話,建制派修改議事規則就係要修補漏洞。

謝偉俊﹕流會唔係為鱈O住佢

而另一立法會議員謝偉俊就笑住話,「譴責何君堯可以慢慢譴責」,而流會唔係為鱈O住何君堯。

更多港聞
容樂其容海恩撐^腳講男講女
【明報專訊】新民黨立法會議員容海恩(Eunice)不時做facebook live吸like,唔少網民都幾鍾意佢,有時甚至無分政見,好似輔仁... 詳情
【明報專訊】下個禮拜開始,一眾政治助理將會空群出動,入中學向高中學生講解施政報告入面同年輕人有關鵅u三業三政」內容。政務司長張建宗噚日就為政... 詳情
【明報專訊】立法會新一年會期痗}鑼,立法會秘書處噚日發通告畀議員,邀請議員加入立法會足球隊。魒C個立法會會期內,秘書處都會籌辦最多3場比賽... 詳情
成員多與創科有關 高教研資檢討明年完成
【明報專訊】特首林鄭月娥早前提出政府將深入研究8個教育範疇,昨天公布檢討研究政策及資助和自資專上教育兩個專責小組的完整成員名單,當中包括前「... 詳情
女兒撖巾啟發 研環保學者獲獎
【明報專訊】女兒隨手在紙巾盒中抽出紙巾,輕輕一抹將紙巾扔掉,看在眼堛熄懇恩開始思考如何能鼓勵人在生活中更環保,本身是理工大學紡織及製衣學系... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992