• 2019.08.16
    星期五

【Emily】「自由黨黨友」函領導 斥勿反政府 田北俊促開名:係咪入錯黨?

[2019.08.16] 發表
自稱「一眾多年來熱愛自由黨的兄弟姊妹」去信田北俊、鍾國斌、張宇人等表達不滿。田大少就鐪acebook回應話:「請信中各位所謂的聯署黨員開名,如果唔係,好難去中聯辦領功。」

【明報專訊】反修例風波期間,自由黨唔少領導層都對政府提出尖銳儱N見,有自稱自由黨黨友日前去信榮譽主席田北俊、黨魁鍾國斌、主席張宇人等,話如果再以自由黨名義作出反國家、反政府等行為,將會成立一個「反田北俊、鍾國斌、周梁淑怡及劉健儀」儭s組,以至退黨並成立新黻茯优F黨。田大少就鐪acebook請呢班黨員開名,「如果唔係,好難去中聯辦領功」;並質疑佢]「你會唔會係入錯黨?連最基本的政治光譜都唔識,民建聯都唔收你/你]啦」。

自稱「一眾多年來熱愛自由黨的兄弟姊妹」鰜H中稱,強烈不滿鍾國斌、田北俊等人去信特首林鄭月娥要求撤回修例同成立獨立調查委員會;又斥田北俊於2003年不支持就23條立法後,自由黨變建制派叛徒,失去國家及建制選民支持,導致該黨鰬F界失去原本地位及影響力。

另外,新民黨主席葉劉淑儀早前向本報表示,認為警方喬裝示威者係不可能翵ヾF佢噚日就鶼銗x節目上話,因當時覺得有蠵驦j,所以先有此說法,但認為警方做法並非不合理。葉太解釋,本身認為警員受過嚴格訓練,唔會做違法事情,後來理解警方解釋及現場環境後,知道佢]有必要咁做。

更多港聞
【Emily】男子穿橙背心拍示威 now澄清非該台記者
【明報專訊】反修例風波引發連場示威,一眾記者每日奔走現場,但亦不時有人被指控係「假記者」。now新聞台噚日發聲明澄清,話發現近日有人身穿印有... 詳情
【Emily】楊潤雄講開學 冀推動同學感恩
【明報專訊】仲有半個月開學,教育局長楊潤雄(Kevin)噚日鷅藾x發文,希望同學開學後培養感恩之心,學識珍惜擁有鴾@切,抱持積極樂觀人生態度... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992