匯報工作 早議員午歌手晚球員 陳沛然唱年少無知 叫留意歌詞

[2018.01.16] 發表
醫學界議員陳沛然噚日出席醫院鴾間音樂會,仲大展歌喉。(陳沛然facebook圖片)

【明報專訊】醫學界立法會議員陳沛然不時要返醫院診症,試過因為咁而趕唔到返立法會,要解畫道歉,陳醫生噚日鐪acebook「匯報」其議員工作時,就加多樣出席醫院午間音樂會,唔通除鷜薵i呢樣興趣,唱歌亦係陳醫生鵅u副業」?

粉紅呔 粉紅恤 粉紅波衫

陳沛然噚日一日分飾3個「角色」,佢話自己早上係議員,去到立法會申訴部召集官員開會,打鰳賑鶡熐獃y;中午就係歌手,返鱈葧高v醫院午間音樂會,著鰳賑鶡漇糬m。而夜晚就會係球員,著粉紅色波衫去天水圍踢醫管局盃賽。唔知一身粉紅鼣y型會唔會為佢踢波帶薯n運呢?陳醫生鐪b無上載唱歌片段,Emily欣賞唔到佢嚘q喉,不過佢呢個音樂會叫「百聽不厭經典歌」,陳醫生唱麰曮Y好舊儭g典歌,而係幾年前無釆@集《天與地》鴾蠽嬰情m年少無知》林保怡鱀art,佢仲叫大家留意歌詞,難道唱緊自己鴾萴n?

更多港聞
【明報專訊】最近重出江湖、挑戰爭取連任大律師公會主席林定國儭窶`大律師戴啟思,係打司法覆核專家,佢1月份麉蒏v會刊物撰文,就講到點解公職人... 詳情
【明報專訊】立法會政制事務委員會噚日開會,討論政府推廣《基本法》工作。泛民議員把握機會提起高鐵「一地兩檢」麊k律爭議,話中央官員等人話一地兩... 詳情
數學神童入牛津﹕好成績要靠努力
【明報專訊】年僅15歲的香港學生何子駿獲英國牛津大學數學系有條件取錄,這名天資聰敏的男生沒有因成績優異而自滿,反而強調與其他同學一樣要努力溫... 詳情
【明報專訊】煤氣除可用作製熱煮食外,亦應用於抽濕和空調等範疇,煤氣公司與職業訓練局聯合開辦全港首個燃氣工程專業文憑課程,讓建造業等相關行業的... 詳情
半世紀首名女學徒
【明報專訊】燃氣工程專業文憑課程是煤氣公司新辦的課程,其實煤氣公司一直有學徒計劃培訓技工和技術員,惟成立半世紀,學徒一直是男性,去年終出現首... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250