那些年拜仁險簽阿古路 馬加夫:佢實在太懶﹗

[2014.11.29] 發表
阿古路在拜仁身上連中三元,日前在社交網站上載一張簽滿隊友名字的賽事足球合照,大騷「威水史」。 (網上圖片)

阿古路日前在拜仁慕尼黑身上大演帽子戲法,在歐聯入球率逼近「宇宙級」的美斯和基斯坦奴朗拿度,這個曼城前鋒勁到咁,列強一定很想要吧。之不過世事就係咁諷刺,原來拜仁在2006年就有機會買下17歲麊古路,但當時總經理漢尼斯及教練馬加夫一口拒絕,原因?「太懶﹗」

阿古路今季一個人撐起曼城,有網站戲稱他是「世上第3最佳球員」的最有力候選人(頭兩名不用爭吧!)但世事就係咁巧合,被阿古路連入3球擊敗的拜仁慕尼黑,原來當年極有可能收購這個明日之星。事源在2006年,17歲麊古路尚在阿根廷獨立隊效力時,拜仁係全歐洲首支對阿古路有興趣的球隊,但獨立隊索價1200萬鎊,數口極精麉穭索`經理漢尼斯當然拒絕。

路明尼加力薦收購

不過主席路明尼加對阿古路評價極佳,當時佢話﹕「他不是平價貨,但佢實在好有天分。我]必須在意大利及西班牙人出手前買到佢,否則日後一定係天價。」漢尼斯亦不欲走寶,決定前往阿根廷考察,但睇完1場波後再次say no,話「隊友已經在熱身,但佢依然挨住欄杆『hea』,他全場唯一做的事就係射入奠勝12碼」。而佢亦有諮詢當時教練馬加夫儱N見,後者山長水遠飛去阿根廷睇波後都得出同一個答案﹕「唔好摰伅○漶T睇一個全場企定定鰜鼤y員實在係太摰伅﹛C」據悉拜仁最後只係出價400萬鎊,結果當然畀獨立隊當笑話啦,轉頭就將阿古路以2300萬歐元賣畀馬德里體育會。

至於最近關於阿古路都有另一個笑話,就係歐洲足協公布了今季最佳陣容的候選名單,而阿古路竟然名落孫山。阿古路勁唔勁就好主觀,有人覺得佢在世界盃毫無表現,在曼城又易傷,但客觀上佢踢18場入17球,假如效力薩爾斯堡紅牛的約拿芬蘇利安奴都入選,咁阿古路落選就實在叫人?頭。

更多體育
梅利拿度向澳洲板球手致哀
日前澳洲板球聯賽發生罕見意外,當地球手菲臘曉士被球擊中後昏迷,送院兩日後返魂乏術,令板球壇一片愁雲慘霧,兩位網球天王拿度與梅利亦在網上留言致... 詳情
比利報平安否認病危
巴西球王比利(圖)約半個月內兩度入院,傳言轉往深切治療部,引來病情惡化揣測。74歲的他昨日透過社交網站表示,只是搬往私隱較好的病房,而且太多... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250