公大廣告黃傘消失
出街兩月更新 校方:無關政治

[2014.12.15] 發表
公開大學舊廣告(左)有著住西裝、戴藍色袋巾黈晡禷壎氻s同其他職員笑住咁打開黃傘,新廣告(右)就無撐傘場景。(網上圖片)

【明報專訊】公開大學校長黃玉山撐黃傘片段被「河蟹」?有網民噚日騿uOUHK Secrets」facebook專頁上載髐@段公開大學舊版同新版廣告儮鴾鬄v片,留言話「只係兩個月,OU廣告有咩唔同?新舊廣告比較,不解釋,自己睇」。兩段片麊曮袕ㄚY30秒,但最大不同,就係舊廣告片中,校長手持黃傘宣傳公大,而新版廣告片就無撐傘鼣黥滿C

舊版校長黃玉山撐傘

從對比影片睇到,新舊廣告內容差唔多一樣,但舊版有身兼港區人大代表龠壎氻s同其他職員一齊撐黃傘鴾軉q,仲有一幕係眾人排成「笑臉」形狀,笑住一齊打開黃傘,不過笑臉同黃傘都鷊s廣告「被消失」。有網民留言質疑校方自我審查,要求「畀番把遮我」。

公大:配合宣傳期

黃傘係佔領運動標記,Emily問公大點解新版廣告無鰶應吨軉q,係咪同佔領運動有關?發言人強調廣告內容同政治無關。佢又解釋,公大為鬻幭雱庤H,宣傳大學唔只得遙距課程,仲有兼讀同全日制課程,早鬗策~暑假已拍攝第一期廣告,突顯校園生活、師生共融麉H息,宣傳期10月底結束,而第二期廣告片就上月底推出。

更多港聞
「商界展關懷」網頁被黑 換真普選圖
【明報專訊】「我要真普選」橫額遍地開花,目標已擴至與商界有關嚘繾間I香港社會服務聯會推動多年鵅u商界展關懷」計劃,網頁噚晚被黑客入侵,首頁換... 詳情
謝偉俊評後佔領﹕更珍惜「健康」香港
【明報專訊】隨蚖囡r灣佔領區今日清場,佔領行動可說正式告終。立法會議員謝偉俊噚日就話香港經歷70幾日黚f,?家病完,應該檢討麉Y咪平日... 詳情
佔鐘75日 財爺訪7國11城
【明報專訊】佔領金鐘持續75日,而過去70幾日,財爺曾俊華外訪行程緊密,去過美國、歐洲、澳洲同中東,足[遍及7個國家11個城市。不過,... 詳情
千個「聖誕老人」為基層童跑山
【明報專訊】下個禮拜五就係聖誕節,噚日山頂約有1000名打扮成聖誕老人鴷咱薄A參加慈善機構寰宇希望首次鰣輕靾|辦鵅u千個聖誕老人慈善跑」活動... 詳情
藝術家任保安搞小革命
【明報專訊】藝術工作者程展緯月前獲理工大學社會創新設計院邀請,於理大擔任保安員,了解他們的生活並反思,過程中他發現保安員僅得40分鐘午膳時間... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250