學協就職禮 詩姐西環撐
會長係之鋒同窗 互指少上堂

[2015.03.16] 發表
香港青年大專學生協會噚日鷊|展舉行就職禮,請到前律政司長梁愛詩(左)主持就任宣誓儀式。(楊康琪攝)
學協會長李佳斌(中)曾經係民建聯社區主任,仲咁瓻Y學民召集人黃之鋒鴾蓿}大學同班同學。(楊康琪攝)

【明報專訊】香港專上學生聯會(學聯)係大專界知名學生組織,但另一邊廂,被指係親建制麰輕銕C年大專學生協會(學協),今年就諗住大展拳腳。噚日學協舉行第22屆中央幹事會就職典禮,一個學生組織就職典禮竟然可以請到政界重量級人物出席主禮,包括前律政司長梁愛詩、立法會議員謝偉俊,以及中聯辦青年工作部副部長李薊貽等人,仲可以租用灣仔會展舉行。

李佳斌 前民記社區主任

唔講唔知,只得21歲嚝ヮ騝|長李佳斌曾經係民建聯社區主任,仲咁瓻Y學民思潮黃之鋒鴾蓿}大學同班同學。

李佳斌雄心壯志,希望學協可以為大專界同學服務,打響名堂。不過,佢話「唔係話要超越學聯」,但就質疑學聯好少為學生爭取福利,佢舉例指浸會大學往九龍塘港鐵站鴾p巴年年都加價,「點解學聯唔爭取減價,淨係識去示威遊行」。唔知遲禶|唔會見到學協成功爭取小巴減價嚝遾B鰨大出現呢?

黃之鋒:齊做project無所謂

李佳斌話佢同黃之鋒係同班同學,被問到兩人有無試過鰩Z上交流政改、社會議題,李佳斌就話無同黃之鋒傾過,因為「唔見佢返學……無機會」。不過,黃之鋒就同Emily講「唔知李佳斌是誰」,佢話問班上其他同學,同學話李佳斌上堂仲少過佢。不過,黃之鋒話如果有機會,大家一齊做group project都無所謂。

更多港聞
CY禮賓府兩現身  同市民玩自拍
【明報專訊】噚日禮賓府開放日除鬻l引市民到場賞花,仲吸引唔少撐黃傘鴷靮穠怞V特首梁振英(CY)表達訴求。朝早10點幾,CY同老婆梁唐青儀就短... 詳情
調查:六成青年用公共空間被「監視」
【明報專訊】香港人近年對公共空間呢個議題愈褶U關心,香港基督教服務處舊年6月至12月做鱄荂u青少年對公共空間的觀感」調查,訪問鰿860名1... 詳情
導賞10多年  科學館七旬義工不言休
【明報專訊】香港人對科學館唔算陌生,但原來開館第二年,科學館就開始招募義工導賞員,有人仲一做多年,其中張恭永就做到70歲都仲做緊,佢話「年紀... 詳情
新界百萬行  逾1.2萬人參加
【明報專訊】涉及2017年特首選舉麍F改工作開始進入草擬法案階段,遲矕N要到立法會闖關。政改三人組主帥政務司長林鄭月娥,噚日下晝去鬙虧媮p一... 詳情
英基校長栽培唐氏養女
【明報專訊】英基國際幼稚園(青衣)校長Victoria Bewsey(Vicky)原本膝下無兒女,4年前與丈夫領養了一名唐氏綜合症女童,悉心... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250