撰《精武門》《獨臂刀》 倪匡寫劇本唔會改

[2018.03.16] 發表

【明報專訊】著名小說作家倪匡(圖),亦係傑出電影編劇,出自佢手鴽@品如《精武門》、《獨臂刀》等膾炙人口,爸爸媽媽輩一定睇過。香港電影編劇家協會今年將榮譽大獎頒畀倪匡,會長莊澄早前親身向倪匡伉儷頒獎,大家更對談講鱄齯祡A為人知鴭麂ヾC倪匡謙虛話只識寫文學劇本,唔識寫電影劇本,亦因一落筆就盡全力,所以唔喜歡修改,由此建立鼳\有別編劇同業、只寫一稿嚙W特習慣。

倪匡獲電影編劇協會榮譽大獎

香港電影編劇家協會噚晚舉行春茗,除鱄晹J獲榮譽大獎外,協會亦選出《相愛相親》(張艾嘉、游曉穎)及《明月幾時有》(何冀平)為2017年度推薦劇本獎。

打過李小龍:鐵板

倪匡備受書迷喜愛,原來唔少佢筆下主角名字,都係佢信手拈來,好似《精武門》鼣秤u,就係揀最普通鴭m同名,至於大家耳熟能詳嚚繫結z,倪匡透露佢某日經過大坑,見到衛斯理村,「我覺得那是由鬼佬名翻譯過來,我寫欓v堿v氣小說,幾琤挎{」。至於佢自己齔圻W倪匡,亦改得十分隨意,「匡字就係翻辭海翻出來,一翻開手指一點,就是匡字,好在唔係屁字,唔係都幾大鑊。」

倪匡鶾嚚苀z露,佢仲打過一代武術巨星李小龍。原來李小龍參演鵅m精武門》、《唐山大兄》,亦係倪匡編劇。李小龍回流香港後,積極物色寫手編寫劇本,倪匡話一次飯局中,李捉住佢滔滔不絕,將心中一個華僑漂洋過海去開石礦麍G事,巨細無遺咁描述,連主角細節都無錯過,然後邀請倪執筆,但佢認為李小龍自己都講晒成個劇本出來,拒絕為對方寫,結果令李小龍大感不滿,表現得十分暴躁,令在席儮聽搮q影創辦人之一何冠昌都好擔心,為怕李小龍出手,高叫「倪匡玻璃薄B唔郁得」,李無奈下反叫倪匡打佢三拳,倪同太太李果珍亦真係出手,倪回憶當時感覺:「佢真係鐵板薄v。

更多港聞
木棉樹半葉半花  林超英:大自然警告
【明報專訊】全球暖化引起關注,前天文台長林超英噚日就出鷜g網誌,話屋企附近鴾黕祩蟥鷁M有開花,但就只係得返半棵樹有,同以前盛開黿●滬囍P,形... 詳情
范國威重返議會再讀新丁班
【明報專訊】鬘萿k會補選中勝出4位新任議員,將會鬗U周三鴾j會上正式宣誓。立法會噚日為幾位候任議員舉行工作坊,介紹議會工作同議員申報等資訊... 詳情
盡情打卡 花卉展任睇40萬朵花
【明報專訊】一年一度由康文署鷅園搞麊嵽c展覽又到喇!由今日開始,市民就可以欣賞到唔同品種麊嵼,有成40萬棵!今年花展主題係「心花放」,而... 詳情
【明報專訊】鬘萿k會新界東補選中落敗、自稱係神叫佢參選嚜祠堨氶A噚日煞有介事鰝壎皞纀艇髐@篇長文,要澄清「我說主耶穌叫我參選我一定贏」嬼... 詳情
特稿:英華台灣取經推廣閱讀 高雄圖書館啟發 推圖書福袋
【明報專訊】圖書中蘊藏無數知識,不少家長費盡心機,盼建立小孩閱讀的興趣,惟「全球學生閱讀能力進展研究」去年公布,顯示香港僅36%學生的閱讀興... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250