輸外勞問題 考起IQ160

[2019.04.13] 發表

【明報專訊】政府唔少政策都屬於跨部門範疇,究竟邊個部門牽頭、要搵邊個部門爭取,有時就連議員都覺得亂。立法會財委會噚日繼續審議政府新一財政年度開支預算,航運交通界議員易志明向勞工及福利局長羅致光提出,M家職業司機短缺,認為政府應該將運輸業納入「補充勞工計劃」,等業界可以申請由外地引入新血。

易志明爭取輸入司機

羅致光唔識答

以IQ 160見稱屪僮P光話自己唔識答:「坦白講,我就唔識答易議員,究竟我]M家係咪可以將職業司機納入『補充勞工計劃』,政策要考慮鵀]素有咩,我真係唔識。」佢又叫各位議員如果有關於輸入外勞黻暋D,應該搵相關麍F策局研究,例如輸入職業司機就應該搵運房局。

可能易志明不滿羅致光「交波」畀運房局,有瓥珖螤搛隉G「鬺痦握互F府只有一個,並非有十幾個政府……勞福局係咪可以內部協調?我同運房局講過好多次,不過你]左手交右手、右手交左手,交來交去得個桔,我唔知點跟進落去。」羅致光話唔係想推畀其他政策局,不過就重申答唔到運房局麍F策。

更多港聞
【明報專訊】中文大學噚日宣布,行政長官林鄭月娥以中大校監身分,按照大學條例接納校董會鼢ㄕW,續任梁乃鵬為中大校董會主席,為期3年,緊接上一任... 詳情
【明報專訊】食物及衛生局噚日宣布委任3名新成員加入降低食物中鹽和糖委員會,其中一人係即食麵生產商「日清食品」儭釣う齱B第三代掌舵人安藤清隆,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250