【Emily】陳日君函公教報 叫勿陷教宗於不義

[2020.08.03] 發表

【明報專訊】教宗方濟各上月發表演說,被指抽起有關《港區國安法》段落,但發出嬼蕭Z卻保留有關內容。香港天主教媒體《公教報》鰝擠袑隉A可能教宗故意為之,希望令北京知道教宗想法,但亦同北京保持友好,「昂首抗衡矛盾,同時尊重他人的尊嚴」。天主教香港教區榮休主教陳日君樞機噚日就以「一位年長教友」鵀W義,向《公教報》編輯發公開信,呼籲唔好陷教宗於不義。

以「一位年長教友」名義去信

陳日君話對於教宗演說略去香港部分,外界有3種看法,包括教宗發出講稿後認為「還是不講更好」;中國駐意大利大使反對,所以教宗唔講;教宗刻意發出講稿,但無意讀出該段講辭。陳日君話第一點問題唔大,第二種睇法會令唔少人不滿,但都會體諒教宗,但最後一種睇法其實係指教宗「不仁不義,用欺瞞手段應對雙方」,佢質疑《公教報》同意呢種看法、自作聰明想為梵蒂岡解圍,「豈不是陷教宗於不義?」

社論提及,教宗近日任命鴷D教可見其優次,包括廣泛牧民經驗、紮實神學素養、對傳教嚗鬺捸A陳日君就質疑,咁點解香港鴷D教空缺一年半後,教宗仲未為教區搵到符合上述優次麊牧怴C

更多港聞
【Emily】阿聰公園觀天 暫紓焦躁煩擾
【明報專訊】立法會前議員羅冠聰被警方以涉嫌違反《港區國安法》通緝,唔少人關心佢鴾H身安全。阿聰前晚鐪acebook開live報平安後,噚日... 詳情
【明報專訊】早前參選九龍西鴾互勴雪~董事總經理潘焯鴻,同新民黨主席葉劉淑儀政治立場唔同,但原來兩人都去同一西裝店做衫,不過潘焯鴻似乎好在意網... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250