解鎖死前完成清單
楊潮凱紐西蘭跳傘克服畏高

[2024.03.02] 發表
有勇氣挑戰個人極限,當然要劈口大叫為自己打氣。

大膽一嘗Sky Dive,為自己人生寫下其中一個bucket list(死前要完成清單)。

雖然只有數分鐘的體驗,但已令楊潮凱領悟不一樣的人生體會,「開頭真的很驚,但跳落去後就很enjoy。原來好多時候,只是被自己的恐懼去嚇怕自己,不敢去做,但當你真正實行的時候,原來沒有想像中恐懼!人生苦短,想做就快做啦!」

撰文:王崇 圖片提供:楊潮凱

Sky Dive

「疫情期間,有一晚我埻纚荂A我鰜逡隉A假如自己明天不在人世,到底有咩想做?就係鶪@晚,我為自己人生寫髐@個bucket list!今個旅程我就實行魖鉹中@項Sky Dive(跳傘),對於畏高的人謠縑A簡直是人生最大挑戰,但我又真係好想挑戰自己,好想克服心魔,所以我同我自己講:『楊潮凱,如果你夠膽15,000呎高空跳落去,我相信之後你沒什麼事做不到!』我就是保持住這份信念,當飛機打開機門的一刻,給自己透一大啖氣,一躍而下!」

Waitomo Glow Worm Caves

在Waitomo(紐西蘭北島Waikato區)必到的地方,洞穴中的藍色銀河,數千隻螢火蟲亮起,讓你感覺彷彿置身於天文館中,凝視夜空中數千顆星星,場景壯觀。

「我]參加了兩個tour,一個在Waitomo Cave(懷托摩洞穴),坐茪p船在地下洞穴漆黑一片的環境中,頭上一大片星海,感受當中的寧靜,不得不讚嘆大自然的鬼斧神工;第二個tour在Ruakuri Cave(魯阿庫利洞),洞穴過程要自己行,大概一個半小時,最令我驚訝是女兒Catharine BB全程好留心聽導遊講解同全程自己行,行完表示蟲蟲囓好靚呀!聽到真係好感動呀!」

Camper Van

「除鱆悸膜刉髐坏~,今個旅程最開心就是Camper Van(露營車)度過一晚,夜晚望住一片星河食晚餐,特別有一番風味。未飪L大車鴽琚A一直以為泊車的時候比較困難,但原來又冇我想像中難。最緊要出發前,申請返個國際牌,去到就可以間A勁正!最開心絕對係Catharine BB,第一次埧S營車,佢好興奮,所有事物都好新鮮,成日都話想再去多次。」

Lake Tekapo

「由Queenstown出發,隊F大約三小時車程去到Lake Tekapo(特卡波湖),探訪世界七大星空保護區鴽希[無光害銀河。參加了當地一個dark sky project的tour,去到郊外地區觀星,全程都有領隊講解歷史及文化,講解唔同星星位置,南十字星及老人星,以及呢個地方鴾H,如何有效保持呢個地方鴽C光害環境。我好欣賞呢個地方鴾H,用心竭力去保護這片星空留給下一代人。在這個地方,最厲害的是,你只需閉上雙眼十秒,抬頭一望就可以看到銀河,真係靚得好誇張!」?

Queenstown

「如果想一睹Queenstown(皇后鎮)的全景,除了坐直升機外,仲可以坐Skyline Gondola(空中觀光纜車),其實有少少似香港坐山頂纜車上凌霄閣,上到頂,向下望個風景真係一流,面對靚雪山景再食buffet,絕對十分享受。」

更多週末好生活

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2024 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

Chief Executive Officer: Ka Ming Lui | Executive Chief Editor: Richard Kwok Kai Ng
1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-5377 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250