【Emily】口琴家何卓彥 辭任青發會

[2019.11.09] 發表

【明報專訊】反修例風暴至今5個月,唔少年輕人身心受創。世界冠軍級口琴家何卓彥(Leo,圖),上年獲委任入青年發展委員會,噚日鐪acebook宣布請辭。佢話「年輕成為死罪,無數生命和心靈被政權摧殘,早把我僅餘的一絲倚望奪去。不是誰放棄誰,道不同不相為謀而已」,又提到希望有日「你們真的會聽,會聽,會流淚」。

「無數生命和心靈被政權摧殘」

Leo同Emily講,科大生周梓樂離世係沉重事件,令佢思考可以為呢位同學同香港做曮均C佢話作為音樂人可以做翵ぉ囍h,佢亦唔敢「帶風向」,但會全力支持為香港盡心盡力、有良心鴾H。佢鐪b上載請辭電郵截圖,話請辭係因為工作同委員職務黈伅﹞ㄞ酯摁e;信末說,「願平安與香港同在」。

有網民留言多謝佢以行動表示心意;亦有人批評佢鬘縝■陏舕H以時間安排困難為由推搪,「轉彎抹角」;Leo回覆,封信想用「公事公辦」嚘A度寫。

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250