【Emily】周庭被捕 「超人帝拿」聲援 #FreeAgnes高踞日Twitter榜首

[2020.08.12] 發表
被捕鴭P庭鬗擖誘H氣高漲,唔少人趯witter留言為佢打氣,而佢facebook駾dmin就出圖,話支持周庭髼ashtag高踞日本Twitter第一位。

【明報專訊】前香港眾志成員周庭前晚因為涉犯《港區國安法》被捕,本身精通日文鴭P庭(Agnes),鬗擖誘H氣極高,連帶「FreeAgnes」(釋放周庭)呢個hashtag,噚日都變覾witter熱話,次數一度高踞榜首。

唔少日本人紛紛趯witter發聲,曾飾演超人帝拿鴾擖豪k藝人鶴野剛士就趯witter分享周庭被捕消息,並標記「FreeAgnes」。周庭前黨友黃之鋒就慨嘆,如果個世界有超人就好喇。

著有《五體不滿足》鴾擖誧@家乙武洋匡亦標記「FreeAgnes」,話自己無法唔諗香港翵ヾB埻纚荂C電影導演白石和彌就話,「只因訴求民主化就被逮捕,這跟二次大戰前的日本一樣,『我最喜歡的香港已失去自由』。」有日本議員、藝術家等都鰝懂C撐周庭。

鰣輕銦A歌手何韻詩就憶述,上月民主派初選佢由大埔兜埋周庭去黃大仙票站,其間周庭好興奮問成車人有冇發現佢個頭唔同驉B話自己第一次染髮,「呢囓係23歲女孩該有鴷肮‾I滴吧?」曾任《號外》總編輯鴷x灣人張鐵志,就鐪acebook上載2013年雜誌封面,相片就係黃之鋒、周庭等人當年嬼y容。張鐵志話呢群青年努力改變荇犮N,雖然呢個時代愈來愈壞。

更多港聞
【Emily】中藥熱門壁虎乾  學者究來源保護
【明報專訊】壁虎乾鰣輕銕Y常見藥材,香港大學學者Timothy Bonebrake教授領導鴷誚a研究項目,就建議用基因導向研究,識別及追蹤傳... 詳情
【Emily】黎智英被捕「效應」  《蘋果》熱賣印55萬份
【明報專訊】壹傳媒創辦人黎智英涉違《港區國安法》被捕,反而令《蘋果日報》銷量大升。噚日《蘋果》加印至55萬份,多區有人呻買唔到,網民互通消息... 詳情
【明報專訊】人大常委會公布立法會「真空期」鼣B理方法,決定由第六屆立法會繼續履職,唔少原本打算退下火線、公布唔競逐連任巀陪變相會做多至少一... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250