明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     地產新頁     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
特首次女梁齊昕接受有線娛樂台訪問,手上戴鱄齯砦◥哄C(有線畫面)
放大
 

其他新聞
叮噹港九快閃收告票
CY訪校 學生質問冇誠信
日本跑手感染 歐耀佳跑渣馬執垃圾
迪士尼酒店新春預訂近爆
漢基資助4年學費 不限入息
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 齊昕爆父母多次叫刪fb
「想我低調齱v

【明報專訊】近日經常曝光黚S首梁振英(CY)次女梁齊昕,首個電視專訪噚晚出街。齊昕透露,父母曾經多次要求佢刪除facebook戶口,「想我低調齱K…唔想我咁癲、咁言行出位、咁crazy」,不過齊昕強調自己係孝順女,只係「內心孝順,外表激到佢](父母)心臟病」。

指自己內心孝順 外表激心

齊昕早前接受有線《娛樂新聞》錄影專訪,並早已鐪b上載手持龍蝦鉗齔u片,宣傳自己黿M訪,睇購\同羉竷薑@樣熱切期待。細細個去鱄^國讀書嚜籇,接受訪問時中英夾雜,不過唔知係咪第一次亮相「公仔箱」,受訪時好似有羉繸i。

訪問中佢被問到以前鐪acebook同網民罵戰,會唔會同父母商量,梁齊昕斷然話「唔會」,仲大爆父母多次要求佢刪除fb戶口,希望佢低調齱C自問好孝順嚜籇話刪除過一兩次,但最後都係重開。齊昕有提到對於父母謠縑A佢都幾麻煩,佢解釋細細個就去外國讀書,大家世界觀好唔同,「有generation gap(代溝)」,仲話自己睇法好開放,父母就好傳統,「媽咪好strict(嚴厲)」。

問家庭背景 不滿朋友被judge

一講到因咩事會同父母嗌交,主持人請佢舉例,齊昕就笑住話有100個例子喎,其中一個係佢好不滿父母會judge佢麊B友,經常問朋友黈a庭背景、父母工作、成績,係咪鶻C橋或牛津讀書。齊昕話明白父母想保護佢,但認為只要朋友真誠,就得啦。

 
 
今日相關新聞
齊昕爆父母多次叫刪fb
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他