林煥光:應是時候退下來

[2016.01.18] 發表

【明報專訊】行政會議召集人林煥光鰫x場打滾幾十年,經歷過唔少起跌。佢接受馬會刊物《駿步人生》訪問時,就用跑馬仔形容人生,「勝負往往只在零點幾秒之間,有誰敢篤定哪匹馬會贏?」林煥光又講到「做了40年公務,其實應該是時候退下來,太花時間的公務未必會再做」,唔知係咪暗示不久將來會淡出政壇呢?

林煥光鰡M訪講到自己同馬鴾ㄧ挼t,話細個唔可以入馬場,所以會鷇]馬地中央公園隔住欄杆睇,睇住「龐大動物」鶷換e比併。林煥光1984年做沙田民政專員,同馬會鼤臚@次合作,係鬗@場煙花匯演借用馬場看台做主禮台,但由於出髐p意外,自此陸地上空放煙花就成為絕響。林煥光2005年擔任特首辦主任期間,因為傳媒報道佢儱P情生活而辭職,不過一年之後佢就極速反彈,獲委任做馬術公司CEO,統籌奧運馬術比賽。

林煥光話,賽馬「是thinking game,是智力遊戲,用哲學角度看,與人生十分相似」。特首選舉跑馬仔已悄然展開,唔知鰫O場賽馬入面,林煥光又會睇好邊個最終可以跑出呢?

更多港聞
主人狗仔齊瑜伽
【明報專訊】唔少香港人鍾意做瑜伽,狗仔都玩瑜伽你又聽過未?噚日赤柱廣場舉辦髐@個狗狗嘉年華,超過500個狗主及狗狗一齊參與最大規模麊祖窈鴞... 詳情
正生中大生跑雅典馬拉松  跑速不同  目標一致
【明報專訊】很多人視馬拉松為競賽,把眼光放在跑第一的人身上,但兩名基督教正生書院學生及4名中大善衡書院學生,卻賦予馬拉松另一重意義。正生學生... 詳情
【明報專訊】雅典馬拉松(Athens Authentic Marathon)源自公元前490年,相傳希臘信兵Pheidippides在沿途沒... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情
時事點對點﹕蘇樺偉退役 冀自身經歷勉港人
【明報專訊】˙個人成長與人際關係 ˙蘇樺偉×貢獻社會 新聞撮要 蘇樺偉(偉仔)出生時患有黃疸病,因後遺症自幼受痙攣、弱聽影... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250