鄭泳舜譚志源直播 自己友捧場 姚松炎辦「旅行團」 講九西掌故

[2018.02.09] 發表
民建聯鄭泳舜(左)周三晚請鱈e局長譚志源(右)同佢唱歌輕鬆對談,新民黨容海恩非常捧場,直播期間不斷留言同兩人互動。(鄭泳舜facebook撮圖)

【明報專訊】仲有一個月多少少就係立法會補選投票日,唔同候選人都想盡方法吸票,好似參選九龍西鴷虧媮p鄭泳舜(Vincent),就鍾意搵唔同嘉賓同佢做facebook對談,繼早前請鷜疇籵嬝@中心前總監曾浩輝講麍y感疫情需知,前晚10點幾佢就同向來鍾意唱歌麍F制及內地事務局前局長、新任港區人代譚志源一齊唱嚘q,傾鼢轃ㄓ隤k。

合唱《分分鐘需要你》喻選民一票

Vincent不時讀出網民留言希望互動鵅A但Emily所見,留言鵀n多都係「自己友」,好似新民黨容海恩、食衛局前政治助理陳凱欣,以及民建聯深水鶧狦陪陳偉明都多次留言。

至於減壓方法,Vincent話曾經有排好大壓力,於是晚晚食消夜,唔肥膩唔食,最高峰達200磅,後來試過打泰拳,之後就鍾情跑步。譚志源就話會睇戲,形容入戲院睇戲兩個鐘,唔使諗其他洁C除鰷M談,兩人合唱《分分鐘需要你》時,譚就代Vincent呼籲選民,佢真係需要選民一票。

至於泛民麉尷Q炎,噚日就鐪b上載短片,話佢自己鬗E龍西長大,經歷九西變化,早前佢儮庤仍N搞魖潀腹u九西旅行團」,由姚松炎做導遊,搞深度遊,同大家游走九龍西各處,分享書中知識與社區營造儮篨堋g歷,等大家了解日常背後鴾E龍西,並將其中一條去到駿發花園鴾糷W載,講儭茬B有咩特別。

九龍西參選人仲包括無黨派嚚痕F洲。

更多港聞
請食團年飯 中聯辦籲建制加強議政力
【明報專訊】農曆新年就到,中聯辦前晚率先宴請全體建制派議員去到中聯辦大樓食「團年飯」,建制派議員好齊人,立法會主席梁君彥、「班長」廖長江等都... 詳情
楊偉雄訪共享衣櫥企業
【明報專訊】林鄭班子鴷q、局長要魒潀~內走訪晒18區,噚日創新及科技局長楊偉雄、公務員事務局長羅智光就分別去到中西區同沙田區。楊偉雄睇浀P... 詳情
飯盒供應商聯絡「食德好」 停課不做大撠 逾萬飯盒贈社區
【明報專訊】政府因應流感疫情,前日無預告下宣布幼稚園、幼兒中心同小學等提早放新年假,令唔少人措手不及,包括家長及為學校提供飯盒翵挴陸荂C食物... 詳情
【明報專訊】香港電子競技有限公司創辦人鍾培生鷈礎~8月接受傳媒訪問,談及由旅發局舉辦儮q競音樂節麍※呇w排,但其言論就被指係誹謗。旅發局主席... 詳情
逾半小學生因上網親子爭執 衛生署:推動電競要注意風險
【明報專訊】愈來愈多學生上網及打機,衛生署調查發現,13.1%小學生去年平均每天上網逾3小時,較2014年升10個百分點,逾半小學生曾因上網... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250