以音樂更生 在囚者孖關心妍夾band

[2019.03.25] 發表
歌星關心妍(中)早前同壁屋懲教所青少年在囚者組成嚗硍中@齊表演,懲教署拍攝短片《舞台Reborn》,講麰絳祡I樣幫助在囚者更生。(政府新聞處)

【明報專訊】懲教署不時有唔同活動幫助在囚者更生,噚日佢]推出髐@條名為《舞台Reborn》齔u片,原來佢]早前搵褽q手關心妍,同壁屋懲教所在囚青少年組成嚗硍丑A齊齊演奏同埋合唱,透過音樂幫助一班青少年更生。

關讚成員有限時間內熟習樂譜

關心妍鬗糷元隉A參加者感受到歌詞意思,唔再只係聽歌,改變到佢]生命,就係音樂治療。佢讚在囚者組成嚗硍鬖陪嚚m習時間內熟習樂譜,一齊合奏同合唱歌曲《另一個舞台》,展現人生中鴾@大進步;希望每一個在囚青少年都可以心懷感恩,有心靈黻楛d與自由,唔好輕言放棄。

鷎屨恞g教所擔任樂隊導師15年嚙琴演奏家羅乃新當日有到場睇演奏,佢話呢班青少年在囚者本來無人生目標,加入樂隊後明白到努力付出先可以獲得成果。佢同關心妍兩個都寄語在囚者可以藉蚞Е葹絳痋A令人生下半場比上半場更加精彩。

參與在囚者:音樂可表達不能說的

兩個有份參與表演麉C年在囚者就話,學習樂器令佢]可以將平日唔敢表達嚜☆隉A透過音樂展現出來。

更多港聞
【明報專訊】中學文憑試(DSE)已經開考,其中考生應考語文科鼤牄巨鬫P數學科時,分別要用到計數機及收音機,但Emily同大部分考生一樣,鬗... 詳情
超雄傷腰 嘗輪椅客之苦
【明報專訊】工黨立法會議員張超雄早前整親腰,要夤夜到急症室診治,過去幾日更要坐輪椅出席立法會會議。 超雄噚日鐪acebook講番近日... 詳情
錫克教頭巾日  顏汶羽體驗包頭
【明報專訊】香港都算係個多元社區,有唔同宗教社團活動,噚日就有錫克教黻篕睎Y巾日(International turban day 2019... 詳情
中學建生物科技室 教改基因自創水果
【明報專訊】教育局2017年修訂初中《科學教育學習領域課程指引》,增加DNA有關的實驗元素,教授學生DNA鹼基和雙螺旋結構等知識。有中學斥資... 詳情
【明報專訊】屯門興德學校2017年爆出「影子學生」風波,校董會解僱時任校長陳章萍,接任的蕭麗珊上場不足兩年,近日提出請辭。校方展開新校長招聘... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250