【Emily】填詞人區議員 一首歌去年版稅31蚊

[2020.04.07] 發表

【明報專訊】香港仍然有唔少有心創作者出產廣東歌,原來屯門區議員張可森(Sam)填過詞,不過佢早前鐪acebook出帖,自爆2019年只收到31.54元版權費,每次提到入行,大家反應都係「搵唔到食」,憂慮當行業生態如此,呢一行會愈來愈萎縮。

到底Sam係點樣拎起支筆入填詞圈?佢同Emily講,一向鍾意填詞,細個甚至試過送外賣掙錢,以報名上林夕龠騊班,大學就上過另一著名填詞人周耀輝龠騊班,當時佢就用「林雪平」筆名同周耀輝合作填詞,作品係由樂隊ToNick唱鵅m我們是無法說明的季節》。

一首歌一年收得31.54元版權費,填詞為生真係咁難?Sam就話其實佢前期都收到3000元左右,但就話填詞一定唔會夠開飯,因為成個行業都少歌,「一個月都唔會有10首歌畀你填」,憂慮行業艱難之下,香港文化可以點維持。

更多港聞

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250