曾鈺成倡樹根英語受訪
認議員英文不如昔

[2014.07.21] 發表
曾鈺成噚日去新書發布會,除髐嬤刉ン^語心得,新書亦透露日後立傳翵ヾA佢話從政以來受過各種指摘,日後立傳自白,係要「還自己一個清白」,又話「當然有些事不能寫出來,但我希望讀者覺得我不是壞人……起碼是個有原則、有道德的人」。(余俊亮攝)

【明報專訊】民建聯創黨主席兼立法會主席曾鈺成,噚日鰨悎i講英文心得,佢被主持問到立法會議員麰^語水平係咪退步時直認不諱,話以前立法局議員對住港督,多數講英文,M家少用英文,英語水平真係差驉C

當被問到可以舉薦咩人代表民建聯接受英文傳媒訪問時,曾鈺成毫不猶豫推薦黨友鍾樹根同陳克勤,即時惹起哄堂大笑。

佢話,鍾樹根今年5月鬘萿k會鐵路事宜小組委員會上,用英文怒斥港鐵行政總裁韋達誠未有及時匯報高鐵工程延誤,好似「I don't think so 囉!」同埋「dreaming on your office」,香港人講呢矕N會被人笑,新加坡人講就無事,因為最緊要對方明白就得。

曾鈺成又話,講英文分實用同欣賞兩個層次,除鷞磪弇靋,其實仲有欣賞價值,一旦領略到英語優美鴾@面,就會不能自拔。

文法王子問到老師口啞

曾鈺成係新書《英語.人生》受訪者之一,書中佢分享學習英語心得,原來佢中學時期被老師稱為文法王子,因為老師自稱為文法皇帝,但曾鈺成好鍾意鑽研文法,有時仲問到老師口啞啞。求學時期睇得英文書多,自然講得一口流利英文啦。

更多港聞
徐立之﹕學生挑戰權威 要多做功課
【明報專訊】香港社會議題鬧得熱哄哄,唔少年輕人都上街表達意見,今年3月底卸任港大校長黈}立之,之前接受馬會刊物訪問時話,年輕人一向會挑戰權威... 詳情
區議員試街站 「幫港」斥騙子
【明報專訊】「幫港出聲」等組織籌辦鴾浀中簽名,呢幾日周圍都有街站,民主黨沙田區議員麥潤培前日就去街站現場,測試簽名運動可信度有幾高。佢去街... 詳情
戴耀廷客串DJ播舊歌
【明報專訊】上個禮拜財爺曾俊華上商台打碟,噚日就請到佔中發起人之一戴耀廷做DJ,戴耀廷揀鱈J德健鵅m龍的傳人》、林子祥鵅m邁步向前》、The... 詳情
【明報專訊】空難可以係飛機機翼同引擎積冰導致,城市大學機械及生物醫學工程學系副教授王鑽開同佢麍膍s團隊,最近就研製出疏水性能最佳鴽鰹う磾情A... 詳情
【明報專訊】金管局前總裁任志剛出新書《居安思危》,作為老友麉e政務司長唐英年噚日都有去撐場,唐唐無做官之後出席活動都好風騷,噚日爭住排頭位,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright c 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250