「唔鍾意鬧人」卿姐:我溫柔到爆

[2014.07.25] 發表
嬌俏版劉慧卿(右)接受陳志雲(左)訪問,鶱飺Y前話自己溫柔,仲指住條頸話自己講炷卍鉿釩C筋?

【明報專訊】民主黨主席劉慧卿出名「聲大夾惡」,佢接受商台節目主持人陳志雲錄影訪問,陳志雲就話每次見到卿姐講炡ㄚC筋暴現;身穿紅裙麰諰j就玩溫婉,即刻作狀用手摸摸面珠,然後用調皮聲線話,「無呀,我今日幾好呀!」講到呢句話時,不但陳志雲忍唔住,連卿姐自己都頂唔順大笑。

接受志雲訪問陰聲細氣

陳志雲續問卿姐鬧人可以去到幾大聲,卿姐就陰聲細氣話,「X,我都唔鍾意鬧人,我溫柔到爆呀!」卿姐話平時咁勞氣係因為政府好不堪,好多人忍唔住要移民、對普選無希望,但佢對住鏡頭話,「我]都會好落力,好肉緊咁樣,需要好大聲咁樣為香港人去爭取普選同埋好嚘猼v制度!」不過,當攝影師近鏡影佢時,卿姐雙手又摸摸頸項話,「阿仔,有無青筋呀,哈哈,無喎,皺紋就有好多」。

更多港聞
孔令成扮鬼扮馬有底線
【明報專訊】海洋公園今個月換鬙D席,接替盛智文鴾掍O成(Leo,左)為人低調,盛智文一向鍾意扮鬼扮馬,新主席鴭魚u可以去到幾盡呢?佢笑住話佢... 詳情
泛民沙田議員動議 擁護毛思想
【明報專訊】沙田區議會噚日有建制派提出「支持維護一國兩制,依法落實雙普選」動議,新民主同盟邱文俊(箭嘴示)為鬻傺霽N提修訂,話區議會高舉偉大... 詳情
【明報專訊】泛民激進派鶭雪|內掟洢寣A政務司長林鄭月娥都會去信立法會譴責事件,點名批評相關議員,好似今個月初特首答問大會,20幾名泛民集體抗... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright c 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250