《同根生》收1500投訴
無邦蕫G劇被指偏頗

[2014.07.29] 發表
無邦蕫G劇《我們的天空》第二集《同根生》,朱璇(中)飾演新移民,鷁騔Y被人冤枉同當街責罵。有觀眾指呢集內容失實偏頗,通訊局亦收到投訴。(無巡e面)

【明報專訊】Emily有時都會煲嚗@,美韓日劇都琚A前晚開電視睇無豕ㄗ鴗@套叫《我們的天空》儮蕫G劇,播緊鼤臚G集《同根生》講中港矛盾,情節中包括有新移民角色話香港「金玉其外,敗絮其中」,又有對白如「本是同根生,何必打毒針」,指有香港人對新移民「打毒針」,Emily之後就見到成個facebook都係講呢套劇,仲有齯劗蘑。通訊事務管理局噚日話,截至噚日下午5時就《同根生》一集收到1500個投訴,主要係話內容失實偏頗、誤導觀眾等。

對白批港人對新移民「打毒針」

呢套實G劇,無侑1970年代執導《獅子山下》麉e廣播處長黃華麒負責策劃。Emily噚日見到無言禶~傳訊部副總監曾醒明,佢就話TVB都收到3宗投訴,主要話呢集實G劇未能反映現實。《同根生》平均收視有24點,最高有25點(162萬觀眾),比上個禮拜第一集《望子成龍》升6點。曾醒明話,實G劇係想反映民生問題,不論誰是誰非,都係希望大家多躞鬗萿懋|。

學者籲易地而處解心結

對於網上有人鬧爆套劇醜化香港人,睇鷞w告麉陘j專業進修學院學術統籌宋立功就話,中港兩地鴾H價值觀唔同,大家講自己睇法後有爭議係可以接受,最緊要大家能夠易地而處,長遠而言就可以解開心結咁話。

更多港聞
戴耀廷痛風發作 巧遇醫生支持者
【明報專訊】之前因為痛風飪L拐杖行路鵀中發起人之一戴耀廷(Benny),鰬P期日痛風又發作,佢當晚去私家醫生求醫,就遇到兩個醫生支持者鴭_... 詳情
謝偉俊談佔中:為理想可接受
【明報專訊】立法會議員謝偉俊(Paul)噚日出席一個商會活動,分析青年人對議會印象嚚晙d結果。有記者問阿Paul點睇議會外鵀中行動,阿Pa... 詳情
【明報專訊】噚日現身高院為許仕仁案作供麉e房屋及規劃地政局長孫明揚(孫公),雖然要隔日洗腎,但連日蟑n上庭都唔覺辛苦,作供後仲同記者講波、講... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright c 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250