CY招呼基層 再派蟋蟀
安排參觀禮賓府

[2014.11.24] 發表
特首梁振英噚日邀請200幾名基層市民去禮賓府參觀,仲向來賓大派雪糕同蟋蟀。(梁振英網誌圖片)

【明報專訊】特首梁振英(CY)噚日招呼200幾名基層市民去禮賓府參觀,仲搵鰿[雪糕車到場大派雪糕。CY事後都鷅藾x講番呢個活動,仲上載幾張相。而當政府新聞網都只係轉載CY網誌,建制派輿論陣地「港人講地」就有獨家片段,片中見到CY又向小朋友派蟋蟀。「港人講地」總編張瑞蓮就話,有個「有份出席聚會的網民」提供影片,見到段片幾得意,所以就上載。

港人講地有埋片段

CY網誌提到,香港基層市民生活壓力大,同家人聚少離多,所以同太太唐青儀特地安排基層家庭到禮賓府參觀,共敘天倫之樂,亦可了解禮賓府歷史背景同建築特色。

騿u港人講地」鴾軉q中,見到CY拎住一袋蟋蟀,派發畀在場鴾p朋友,小朋友仲笑得好開心。其實CY舊年鷈宏咿眺d鴾互貕暽C會都有送蟋蟀畀來賓,不過,當時有動物權益組織就話送禮不當,因為動物都係生命,唔應該拎蟆肅妒哄C

更多港聞
UNICEF慈善跑 大會衫印藍絲帶
【明報專訊】聯合國兒童基金香港委員會(UNICEF HK)噚日鰣輕鉽}士尼樂園搞第9屆「聯合國兒童基金會慈善跑2014」,今年主題係「攜手為... 詳情
少數族裔青年導賞攝影展
【明報專訊】石硤尾賽馬會創意藝術中心展出鵅m看懂、看不懂》攝影展,市民可以透過一張張圖片及參與導賞團,與少數族裔青年講解員互動交流,走入少數... 詳情
候鳥版畫光臨濕地公園
【明報專訊】鬗悀臛聸膃a公園舉辦幮[鳥節今年以「雀鳥安樂窩」做主題,除髐@系列有關鳥巢黈i覽同工作坊,仲有一個名為《版畫遷飛》嚙W家展覽,入... 詳情
10萬杯港式奶茶免費派
【明報專訊】第二屆「港式奶茶日」噚日舉行,主辦單位鬘誘諝後於銅鑼灣鬧市及多間食肆免費派發共10萬杯港式奶茶,話數字打破去年紀錄,活動又特設... 詳情
理大畢業生獨特西裝創品牌
【明報專訊】擁有自家品牌是不少時裝設計師的理想,但要達成目標一點都不容易。剛於理工大學畢業的何昆承(Kurt)已創立以自己為名的品牌「Kur... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250