旺角現持武橫額諷警
田北辰:示威者挑釁博影相

[2014.12.22] 發表
旺角亞皆老街近火車站鵀璊H天橋,噚日出現一條「慈母?持武。」橫額,相信唔少當區警察行beat時都會睇到。(衛永康攝)

【明報專訊】警務處長曾偉雄前日鷁L邦q視專訪中話,10月3號旺角衝突中有女警以身體擋住反佔領者、保護學生離開,好似慈母保護兒女咁,此言一出,噚日旺角亞皆老街通往火車站鵀璊H天橋就出現一幅寫有「慈母?持武。」嚝遾B,似諷刺警方用武力對待示威者。

曾偉雄都有知音謘A新民黨副主席田北辰噚日就鰤茈x《政好星期天》節目話戥警察唔抵,因為拖鬫n耐先清場,警察無得即時拘捕違法佔領者,要一路啞忍,真係有苦自己知。田二少仲鬧佔領學生以極之影響他人利益鴾滫k,表達不符合憲制龠D求,係有姿勢無實際、自私兼意氣用事,又話反映鰿F府對青少年做鴾@國兩制教育失敗。田二少仲話有囓靮穠抪Q挑釁警員,「我知佢挑釁做咩,博一張相嘛!」

黃碧雲:慈母手中棍

不過,民主黨黃碧雲就鐪acebook言簡意賅咁回應曾偉雄,留言話﹕「慈母手中棍!?」

雖然佔領基本上已完結,但黃色橫額噚日又遍地開花,油麻地、荃灣、o魚涌都有行人天橋掛驉u傘不散一直撐」橫額,馬料水就有「error 689」橫額諷刺特首梁振英,仲有各區拆而不絕鵅u我要真普選」橫額,有囓咱薑@見到就報案,睇蟑輕鵅u慈母」有排唔得閒。

市民便利貼重建「連儂牆」

至於鬖領期間成為民主牆麊鷵蟀F總外鵅u連儂牆」,鶷M場後不斷有人重返,好似噚日下晝,就有市民用便利貼重建連儂牆,話繼續支持港人爭取真普選。

更多港聞
港聖誕老人國際賽奪亞  囝囝失望
【明報專訊】呵!呵!呵!Merry Christmas!禮拜四先係聖誕節,但係香港儭t誕老人代表Santa Sunny吳華新早前就已經騿u國... 詳情
丘文俊議辦爆渠 「黃金」滿瀉
【明報專訊】(廣告mode)當遇到隨處拋棄鴭U圾、建築廢料同油污,淤塞鼢赬D就會為我]帶來煩惱……新民主同盟區議員丘文俊噚日就親身體驗中驉u... 詳情
【明報專訊】學校已經放緊聖誕新年長假,網上好多白領一族亦「教路」話,只需申請周一至周三放假,就可以享有9日悠長假期,唔怪得唔少人已經飛鬙h外... 詳情
掛幡學生或記過  天主教崇德校網被侵
【明報專訊】元朗天主教崇德英文書院校長早前鰨梣蘛g鷜g文表明自己反佔中,早幾日又有傳媒報道話有學生鷎ヴ梇劓_「我要真普選」直幡,之後校方翻睇... 詳情
萬人做冬食盆菜
【明報專訊】今日係冬至,香港金銀業貿易場噚日就率先鷏狗F運動場舉行「共築香港夢——萬人冬至盆菜宴」,讓區內少數族裔同低收入家庭可以一齊做冬食... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250