天文台母親節回帶 宋文娟佗B報天氣

[2018.05.14] 發表
天文台高級科學主任宋文娟報天氣多年,試過大住肚螺齱C圖為佢佗住大仔上電視報天氣,個肚睅B鷜穫P圖上齔嶉葳哄C(天文台facebook影片撮圖)

【明報專訊】「歡迎收睇呢一節天氣報告,我係宋文娟。」香港人睇天文台高級科學主任宋文娟報天氣就睇得多,大家又知唔知道佢囝囝都有「上過鏡」報天氣呢?天文台facebook欈@日母親節出鰼齯龤A宋文娟同囝囝就一齊現身。

宋文娟話,當年電視台唔興孕婦出鏡報天氣,佢就照報,仲話一路報囝囝一路踢佢w,不過佢唔覺得特別辛苦,只係後期同事怕佢企住報辛苦,就安排鼳\坐鰜袕齯悎臐C

媽媽係「天文台」,每逢打風落雨前夕都會叫阿仔收定衫,佢囝囝話「細個時覺得媽咪講鼣ㄕn準,大個就知媽咪係預測天氣麍儩ヴa」。每逢打大風落大雨,唔少人最想知第二日有冇假放,囝囝就話每當聽到媽咪話「呢隻風打得成嚝鷛|好細,你唔使諗喇!」阿囝就話會覺得好灰。

宋文娟一邊返工一邊湊仔,佢話唔容易,佢好珍惜一家相處黈伅﹛A「傾多髕U,但唔好淨係傾功課,多禷汜懮\]感興趣儭傶D」。

更多港聞
區會東區補選 植潔鈴三姊妹拉票 李鳳k偕黎志強出動
【明報專訊】噚日母親節,以民建聯同工聯會雙牌頭參選區議會東區佳曉補選鼢蚍銋a(Elaine),就同家姐妹妹一齊陪媽咪食鬫倣\先落區拉票,被視... 詳情
【明報專訊】政務司長張建宗有「小肥張」之稱,佢噚日鷅藾x亦承認有「小肚腩」,咁坦白都係想叫大家要培養健康生活。有咩令司長留意到呢個問題?原來... 詳情
父母合作愈多 子女社交愈強
【明報專訊】夫妻關係對孩子身心成長尤為重要,原來父母溝通更有機會影響小孩的社交能力。香港教育大學研究發現,父母合作度較高的小孩較父母合作度低... 詳情
宣基軟硬兼施防閱讀「偏食」
【閱讀系列之二】每人總有不同的閱讀習慣,難免習慣成自然,偏好某一類書籍。將軍澳基督教宣道會宣基中學軟硬兼施,既要求學生在初中時閱讀不同科目書... 詳情
【明報專訊】將軍澳基督教宣道會宣基中學按不同學科向學生推薦圖書,又將閱讀計劃得分與成績表上的獎懲制度連結,提升學生閱讀誘因。 上學年曾... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250