【Emily】田少評李梓敬:以後搵徒弟小心

[2020.06.03] 發表
自由黨榮譽主席田北俊(右)噚日同公民黨主席梁家傑(左)一齊出席港台節目《視點31》,田少話對李梓敬呢個徒弟好失望。(節目截圖)

【明報專訊】自由黨榮譽主席田北俊同公民黨主席梁家傑噚日齊齊上香港電台《視點31》接受訪問,被問到點睇自由黨前成員李梓敬、公民黨前成員湯家驊都支持「港區國安法」,田北俊就話,以後搵徒弟都要小心齱A呢個徒弟令佢失望。

李稱關係好 田:費事理佢

李梓敬已經加入鷛s民黨,想出選新界東立法會選舉,早前接受訪問強調同田少關係仲好好,田少即刻話同李梓敬已經幾個月無通電話,「因為我無眼睇,我都費事理佢,咪叫關係良好,但我唔同意佢咁做」。

到梁家傑評論湯家驊,佢再次呼籲湯公開同大家分享心路歷程,點解會由2003年23條關注組成員,要求《基本法》23條立法要白紙草案諮詢,幾個月前仍然話將港區國安法放入《基本法》附件三係違反基本法、無空間,但到今日變成支持。佢話,希望湯家驊分享一下咁屩鉣雃p何自圓其說,「等我們可以茅塞頓開」。

更多港聞
【明報專訊】民建聯立法會議員周浩鼎、觀塘區議員顏汶羽、深水鶣e區議員陳穎欣等噚日開記者會,宣布成立「犯罪年輕化關注組」。佢]話,反修例社會行... 詳情
【明報專訊】新冠肺炎肆虐全球,影響海外升學計劃。香港大學研究院增設博士獎學金,吸引受疫情影響、無法赴海外升學的準博士研究生改於港大申讀博士課... 詳情
浸大增6跨科實驗室 分子生物學研《本草》
【明報專訊】為配合十年發展計劃,浸會大學新設6間研究實驗室,讓不同學科研究人員合作,並運用大數據及人工智能等做研究。其中「計算醫藥學實驗室」... 詳情
將軍澳香島中學 大風吹甩國旗倒掛
【明報專訊】不少學校每日在校內懸掛國旗,昨日有人發現將軍澳香島中學的國旗被倒掛,校長兼教聯會副主席鄧飛解釋是大風「吹甩」旗杆上繫荌篝X上方的... 詳情
【明報專訊】高小下周一(8日)復課,教育局早前引薦新思維主席狄志遠的口罩生產團隊(SOSo Mask),以成本價向學校出售中童口罩,但有教育... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250