梁富華贈親著工運史 遭林鄭原書打回頭

[2018.10.06] 發表

【明報專訊】工聯會會長吳秋北早前批評法官,畀特首林鄭月娥不點名作「遺憾」之後,工聯會前副會長梁富華前排就成立鱄茼W為「擁北個人小組」(「擁北者」)鴾p組,仲係上月底去特首辦示威,話要聲援吳秋北、抗議特首咁話,點知當日梁富華一見到林鄭,就由示威變鬫P佢握手。

唔知係咪要為鰶i一步顯示誠意,梁富華早前就將自己今年7月出版的工運大作《工人、工會、工棍之我見我評》(圖),寄鬙h特首辦,希望林鄭拜讀,對佢呢個工運界老手多齯F解。點知,特首不單止無睇,仲將本書連埋一封回函寄返畀佢。

Emily望過特首辦封信,措辭好有意思,信中開頭先多謝梁富華贈書,但就解釋指因為行政長官的身分唔可以接受餽贈,「有拂美意」,所以將本書還返畀佢,「好讓你與其他人士分享」。

回信最後仲同梁富華講,如果日後有好書推介,可以直接同特首辦講,「避免寄贈」,特首辦會「考慮另行購買」。

對於點解要辜負人?一番美意,特首辦回應查詢時就話解釋,行政長官一般唔接受或保留任何禮物。

更多港聞
郭永健排長龍為女報幼園
【明報專訊】又到鰹a長為仔女報幼稚園鴭u節,雖然唔少學校都可以網上或郵寄申請,但部分有名氣鴷捂X園仲會要求指定日子親身交表,搞到家長需要排長... 詳情
【明報專訊】唔少市民參觀立法會大樓時,都會順道購買紀念品,立法會紀念品店近期完成裝修工程大變身,亦將會推出更多新產品,第一批就係由行管會同香... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250