大學生搵贊助 王迪詩:曾收過萬元禮物清單

[2017.03.25] 發表

【明報專訊】樹仁大學早前有學生要求小食店贊助食物後「放飛機」,其實Emily間唔中都聽到大學生搵贊助出事,作家王迪詩(Daisy)前日就鐪acebook講,有大學生搵佢贊助、幫手發生鴭_聞,話「大開眼界」。

送書被拒 「其他禮物仲適合」

Daisy麜\髽acebook專頁話,成日收到大學生請佢去大學顉igh Table Dinner(高桌晚宴),有次有事去唔到,就提出不如送鑫\寫黈悛竁F鴾葽N,點知同學仔話經商議,覺得佢贊助其他禮物仲適合,就電郵鰼i禮物清單連價錢畀佢,名副其實係「等住我畀錢」。

清單列雪櫃電視迪士尼年票

至於名單禮物都好精彩,包括單門環保雪櫃、液晶電視電視機、平板電腦、迪士尼樂園年票等,共12樣貨,總值過萬,Daisy用「大開眼界」薛峸e,仲話同學仔鶾q郵話會提懮\本書,難怪Daisy話「幫我宣傳,我感激不盡」。

Daisy又話,有次收到醫科生邀請佢出席High Table Dinner,鶡鴞P學星期一晚send facebook私信畀佢,佢就星期三下晝覆學生可以出席,但學生叫佢唔使去,「已經找到另一位嘉賓」。

港大學生會會長黃政U話,大學生的確成日搵贊助,但好少見同學會咻迂i清單出薔s人贊助,多數都係向大公司拎貨、食物或者現金。

至於請嘉賓,佢覺得如果搵其中一個目標嘉賓覆蠦K,比較好黻答k應該主動同另外幾個交代。

更多港聞
電車藝術 倒映街景扣連《對倒》
【明報專訊】有超過110年歷史儮q車,最近搖身一變成為「流動藝術」。電車公司噚日宣布同本港藝術家伍韶勁(Kingsley)合作,3月底巴塞... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992