曾鈺成泄「行會秘密」﹕董年代田少已不滿CY

[2017.05.23] 發表
曾鈺成主持ViuTV節目《埋班》,仲大爆當年行會內田北俊已不滿梁振英,最終時任特首董建華取消召集人一職。(短片撮圖)

【明報專訊】立法會前主席曾鈺成離開立法會後,可以話退而不休,不時亮相電視台節目,好似ViuTV噚晚首播節目《埋班》,就由曾鈺成去訪問唔同人,首集就由JT曾鈺成訪問JT田北俊,躌iuTV麉韃リ軉q中,曾鈺成已大爆勁料,仲要係爆當年行政會議內黚絰Dw!

董當年取消行會召集人

曾鈺成話,當年只得5名非官守成員,睇番資料包括曾鈺成、田北俊、梁振英、鄭耀棠同廖長城,佢話田少當年好不滿CY,田少當時話如果由CY帶隊去考察、訪問,佢就唔會去,於是時任特首董建華就諗辦法,結果鶪@段時間,行會係無召集人鵅CEmily睇番資料,2002年7月時,政府發言人證實新一屆行會已取消召集人,特首辦解釋因為當時非官守鵀瘛|成員大幅減少,所以無必要設有關職位。

曾鈺成仲爆料話,當時CY一講洁A田少就會企起身行出去,唔聽CY講洁C鬘t一段宣傳片中,田少同曾鈺成仲去鱁腊,合唱《沉默是金》。

更多港聞
【明報專訊】立法會調查UGL專責委員會風波未有因為民建聯周浩鼎辭任委員而平息,反而愈演愈烈,工聯會榮譽會長陳婉嫻同自由黨榮譽主席周梁淑怡,就... 詳情
昂坪360兩周內重開
【明報專訊】昂坪纜車今年1月開始更換纜索,昂坪360話更換工程符合預期,估計會魒潃蚋妨穭滬奐s投入服務。纜車服務鰣奎}後首星期龠}放時間為早... 詳情
【明報專訊】立法會工商事務委員會鬘萿k會放暑假時會組團訪問以色列,以色列目前仍然有黃色外遊警示,究竟有咩吸引到班議員去考察呢?根據立法會文件... 詳情
【明報專訊】港人熱心社會服務,Emily早前聽社署署長葉文娟講起,本港有逾百萬人有登記做義工服務,而近年慈善組織提供儭q工服務變得多樣化。慈... 詳情
發展局官員訪基層
【明報專訊】為慶祝香港回歸20年,政府舉辦連串活動,上周六揭幕鵅u共慶回歸顯關懷」係主要活動之一,目的係向弱勢社群送暖。政務司長張建宗上周六... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992