• 2018.06.16
    星期六

林耀聲批准女友睇靚仔球星 俄仔Ansheles食唔慣家鄉菜

[2018.06.16] 發表
王宗堯(左)與林耀聲(右)前晚在商場與球迷睇世盃。(攝影╱記者﹕柯美)
俄仔Ansheles笑言最近特別多工作,所以無時間返祖國俄羅斯睇世盃。(攝影╱記者﹕柯美)

【明報專訊】四年一度的世界盃前晚在俄羅斯舉行揭幕戰,主場俄羅斯對沙特阿拉伯,獲得直播權的ViuTV前晚於奧海城舉行《全城睇波派對》發布會,王宗堯、林耀聲、黃心美、小肥和俄仔Ansheles等出席。林耀聲透露日內會赴馬來西亞拍戲,但晚上會留在酒店房間欣賞球賽。林耀聲指女友雖然不熱愛足球,但也會睇靚仔球星,自己不會呷醋,他笑說﹕「我都睇靚女啦。」

開幕戰,林耀聲捧俄羅斯贏,王宗堯就撐沙特阿拉伯。會否和朋友賭波?王宗堯說﹕「不會賭身家,試過贏5位數字,會將贏來的錢請食飯。」

俄仔Ansheles表示世界盃在俄羅斯舉行,所以他特別多工作,返不到俄羅斯睇波,坦言之前亦不睇波,因工作關係才接觸和了解足球,他說﹕「今年點都要睇波,揭幕戰會支持自己國家,還要問?但講真,俄羅斯擅長冬天的運動,踢波唔叻。」但最後俄羅斯大勝5比0。

Ansheles於2月為ViuTV去了俄羅斯3星期拍世盃特輯,他說﹕「天氣好凍,零下22度,攝影機拍10分鐘就停,遇到很多困難,我都不習慣那麼凍和當地的食物,俄國菜跟香港好不同,俄國食物好肥,餃子入面是薯仔,澱粉質包住澱粉質,連續食3星期真的不舒服,要四圍搵中國餐食,攝製組食到怕怕,說不敢再去。」

記者﹕柯美

更多影視
林盛斌睇女兒表演歌舞要扮喊
【明報專訊】趙勁皓(King)與太太盧頌之(DaDa)、囡囡一家三口,昨日聯同林盛斌(Bob)和太太Pearl出席九展舉行的「Peppa P... 詳情
網民嫌娜姐露得少 馬仔解畫﹕多衫有排撕
【明報專訊】《宮心計2深宮計》內地的點播突破15億,馬浚偉開心劇集有好成績,在網上報喜,他留言道﹕「三郎表示很高興!」近日周秀娜登場掀話題,... 詳情
Lovelyz想同謝霆鋒拍戲
【明報專訊】韓國8人新晉女團Lovelyz今晚在九龍灣國際展貿中心舉行粉絲見面會,其中7名成員昨日提早來港,先出席銅鑼灣皇室堡舉行的記者會,... 詳情
謝夫高拔林 遭認錯《全美一叮》評判
【明報專訊】《侏羅紀世界:迷失國度》香港上周搶先美國開畫,隨即打破《侏羅紀公園》系列首周開畫票房紀錄,成績斐然。戲中65歲男星謝夫高拔林(J... 詳情
張東健新劇結局高收
【明報專訊】由韓劇《紳士的品格》男星張東健與《大力女子都奉順》朴炯植合演、改編自同名美劇的KBS電視劇《金裝律師》,前晚播出第16集結局,故... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992