明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
其他新聞
譚凱邦函奧雅納總部 投訴港董事
梁美芬同老公拍住瘦
分界位暫分隔
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 何志平案選陪審 問睇乜電視節目

【明報專訊】民政事務局前局長何志平涉嫌賄賂非洲國家政要黈蚰鞳A原本下月鰬國開審,最近美國法庭又話會延遲。不過,當地法庭透明度好高,不時更新控辯雙方提交鴾憟鞳A其中控方美國政府最近建議要向候選陪審員問55條問題,除?要求法庭要每人交代背景資料如職業、教育背景等,仲建議問埋佢?近期最常睇乜?電視節目、報紙同雜誌。

何志平被控8項涉賄賂及洗黑錢控罪。呢單案到時要揀陪審員,為確保公平審訊,控方就建議挑選陪審員?陣要仔細問清楚佢],同被告、涉案者、律師團隊、美國聯邦調查局(FBI)等人員有無關係。由於案情牽涉乍得同烏干達政要,控方就建議問埋陪審員有無鷊磽a做生意,或者有無對呢囍a方有強烈正面或負面感覺。

控方除鱄n求法庭問陪審員最常睇乜?電視節目,仲想了解埋佢]?嗜好同消遣活動,睇?要成為呢件案?陪審員,都真係唔係咁易。

 
 
今日相關新聞
何志平案選陪審 問睇乜電視節目
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他