球隊喻多元出路 楊潤雄以世盃勉DSE生

[2018.07.10] 發表
(短片截圖)

【明報專訊】DSE聽日放榜,相信唔少考生心情都好緊張。教育局長楊潤雄鼓勵大家,無論成績點樣,將來係升學定係就業,都仲有好多出路畀大家選擇,因為社會需要多元化人才,就好似世界盃鼤y隊咁,有前鋒、中鋒、後衛同守門員,每一個人各司其職,就可以打出一場精彩鼤y賽。

楊潤雄鐪acebook上載短片,鼓勵應屆考生,片中鴽蔽囓繺萓磾溥飽B拎住足球,佢話今年有世界盃陪大家放榜,希望學生放鬆心情,一起迎接未來。佢仲話,鷏騥VDSE考試之後,同學可以睇闊一齱B睇遠一齱A前面有好多出路畀大家選擇,亦有好多機會等緊大家。佢仲以世界盃鼤y隊做比喻,指社會上一定有一個適合各位同學鵅u位置」,大家只要同心合力,就可以為香港「打出一場精彩的球賽」。

更多港聞
談貿易戰 中出商會:打到門口要還手
【明報專訊】中美貿易戰近日正式掀開戰幔,中華出入口商會昨舉行傳媒茶敘,會長張學修(圖)話,貿易戰難免影響香港出入口,形容打貿易戰係無贏家,不... 詳情
【明報專訊】民主派會議召集人、資訊科技界立法會議員莫乃光(Charles)右耳突然失聰,已經開始治療,亦需要搵多灡伅‘薿均CCharles噚... 詳情
研資諮詢今結束  高教界:輕人文社科
【明報專訊】由香港大學前校長徐立之擔任主席的「檢討研究政策及資助專責小組」,早前發表中期諮詢報告,諮詢期今天結束。高教界不同團體代表昨就報告... 詳情
中文不達標無緣讀醫 孟加拉生嘆「制度的錯」
【明報專訊】出生於孟加拉的Siddhartha(Sidd),從小在港讀書,2016年考畢文憑試後入讀香港科技大學環球商業管理課程。Sidd從... 詳情
【明報專訊】有傳媒報道,高中通識教科書涉嫌出現刪除字眼、用字不準確和立場偏頗等問題。教育局長楊潤雄昨日回應表示,通識科茩咻h角度思考,故不設... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250