糖尿上眼 邵家臻暫變獨眼龍

[2019.03.20] 發表
邵家臻議員檢查發現糖尿失控,要立即打針,糖尿上眼亦令佢暫變「獨眼龍」。(邵家臻facebook圖片)

【明報專訊】社福界立法會議員邵家臻一直受糖尿病困擾,噚日佢更鐪acebook發相,驚變「獨眼龍」。話說佢噚日朝早鐪b透露自己要「退役一日」,上載手上繫有病人手帶麍菑龤A引蟑齯眭B友慰問,幾個鐘後佢就講述事情始末,原來佢檢查後發現糖尿失控,需要即時處理。

本身係佔中案被告麊臻話,「為鷞w備4月9號(判案日)可能要入監倉」,佢做魖倩橉邠d,特別係睇嚙}尿病對身體嚗v響、有無併發症,點知就發現糖尿失控、膽固醇超標,要認真處理。佢噚日就要處理糖尿上眼,阿臻話病理上叫黃斑水腫,需要打眼底針消腫せ放水せ減壓。噚日起褽3個月都要打針,佢形容雖然唔知下個月係咩環境,但都打住先。

阿臻鰩f之餘亦不忘輕輕放閃,話「謝謝愛人的照顧」。

糖尿病影響阿臻已唔係第一次,當年鬖領運動期間,佢就曾經因糖尿病影響令致小腿急性發炎,要入院治療。

更多港聞
人民日報副總編任中聯辦副主任
【明報專訊】國務院噚日公布,任命52歲嚙c新寧做香港中聯辦副主任。盧新寧係江蘇人,1993年加入共產黨,北京大學中文系畢業,現時係《人民日報... 詳情
科大新天文攝影機 探黑洞奧秘 諾獎教授領導研製 最快一年內完成
【明報專訊】過去觀測天文現象,一般會使用天文望遠鏡,惟往往未能仔細了解作為「光最小單位」光子的微細活動和內在屬性。香港科技大學一名曾獲諾貝爾... 詳情
【明報專訊】本報接獲投訴稱,2017年捲入「影子學生」醜聞的屯門興德學校,2017/18學年在完成教師工作表現評核前,已傳出一份涉及約16名... 詳情
【明報專訊】香港科技大學學生會屬會「臺灣學生會」在校園內宣傳攤位的中華民國國旗(青天白日滿地紅旗),上月懷疑遭人強行換成中華人民共和國國旗(... 詳情
文化直擊:玻璃詩 校園揮毫
【明報專訊】春天時走進香港中文大學,或許會在餐廳、教學樓、宿舍等玻璃或黑板上看見人手抄下的詩句。中大「書寫力量」成員繼續在馬料水山頭銘刻浪漫... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250