【Emily】經民聯李思敏執波當政績 被嘲「拎硬和平獎」

[2019.10.23] 發表

【明報專訊】今年3月鰝o尖旺大南選區補選勝出儭g民聯李思敏,近排發表工作報告,其中一頁儱茪(圖)係佢企鰤1米左右麊廒悎Ы銦A手搭一個籃球,圖說寫「有長者不慎將籃球拋到花槽,阿思為長者撿拾」。呢張相就惹褽竷薇笑,話「拎硬諾貝爾和平獎」。

李思敏同Emily講,先多謝網民留意到佢執波,解釋當日其實係同康文署職員視察當區黿d樂場地,因為鶣蚼茠廒扆炕A長者打籃球跌鱄茠i入去,執拾時爬入去唔安全,佢要求康文署將該處改成斜坡同矮麊廒恁A唔好要長者咁危險。佢話視察緊鶧},咁琱S有個籃球拋髐J去,於是佢幫長者執,助理就建議佢影張相,佢話知道角度未必太好,但強調張相係想帶出背後黻暋D。李思敏係11月區選大南區候選人,另外兩候選人係李國權同蔡其隆。

更多港聞
【明報專訊】一場反修例風暴,不論示威者、警方、傳媒,以至立法會議員都有人被網上「起底」。近日被起底鴷媦衎Y民建聯立法會議員鄭泳舜,唔只佢麰... 詳情
港大師生聯署促校長譴責警暴 通牒周一前回應 否則行動升級
【明報專訊】香港大學有學生發起聯署,促請港大校長張翔譴責警暴,承諾不許警方入校園範圍搜捕等,至昨日(22日)逾2600名港大師生、校友響應。... 詳情
【明報專訊】《2019年施政報告》稱會改組自資專上教育委員會,政府昨日(22日)公布新成員名單及職能,下月1日起生效。委員會規模連同主席由1... 詳情
嶺大大灣區調查:六成人認為港具競爭力
【明報專訊】《2019年施政報告》提及多項涉大灣區的新措施,嶺南大學和華南理工大學聯合調查發現,逾六成受訪者認為香港目前在大灣區內仍有競爭力... 詳情
書與人生:念念人間
【明報專訊】走在街上,小學生會截住68歲的吳念真取簽名,因為課本讀過他的文章〈八歲,一個人去旅行〉。打開的士門,司機說:「我一直在想有否機會... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250