【Emily】話可憐理大留守者要食包 警曲線炒熱生命麵包情懷

[2019.11.23] 發表
警察用生命麵包挖苦理大留守者,點知啟發髐G次創作,昨即湧現用生命麵包創作鴽靰坐憳禳C(網上圖片)
有網民搵番陳年廣告,話生命麵飽陪伴幾代香港人成長,甘苦與共。(網上圖片)

【明報專訊】圍堵理大巀給豏蘑「廣播」策略,除鷐翩m十面埋伏》呢羉q,「眾新聞」前晚拍攝到警察嗌咪,話留守者要食冰冰冷冷鴷糽R麵包,覺得佢]好可憐,警察放工就會上深圳食海底撈。呢段聲帶鷅穭W擊起千重浪,有網民好妙咁回應:「(警察)返工吸二噁英……我都覺得佢]好可憐。」

個警察一開始講話「我真係覺得你]好垃圾,做又做唔掂、做又做唔好。我睇你]唔起呀,唔係因為我同你政見、立場唔同,係因為你]做人冇原則、冇底線、冇承擔、冇責任感,同埋冇腦啊。」講講鵅A佢話:「你要食囍B冰冷冷鴷糽R麵包,你鍾意食,無所謂鵅K…陣間我夠鐘收工,我有第二班警察接我,你]就食生命麵包,我就上深圳食海底撈,諗起都正啊!又可以飲冰凍啤酒!」

嘉頓曾為抗日軍人趕製軍糧

鰨底撈同生命麵包之間,唔少網民都揀生命麵包,又有人問「其實嘉頓可唔可以告佢(警察)?」不過,入過理大鴾H話見唔到生命麵包,反而見到好多豬扒、腸仔。

生命麵包係本地牌子嘉頓鵀捄P產品,根據嘉頓網,1937年抗日戰爭時,嘉頓試過連續7日24小時不停趕工,為軍人製作20萬磅勞軍餅乾。呢段歷史真係鮮為人知,但細細個食生命麵包做早餐就係唔少人鵀^憶,仲有網民噚日專登買生命麵包做早餐,話要回味一鼤妦阞嵽苂瘛g麵包。

至於抗警暴鵀P路人,就緊係「和你食」,港人日程表鵅u和你lunch」已變「和你食包」,話要畀警察知道食麵包唔可恥。

更多港聞
【Emily】拍片《知多D》 政府闢謠變吸嬲
【明報專訊】政府新聞處最近推出多條1分鐘短片《睇真D 知多D》,似乎想借社交網站澄清傳言,不過惹來網民「派嬲」,其中噚日鐪acebook上... 詳情
【明報專訊】一班伊利沙伯中學嚝ル苀怐鬄g髐@封公開信畀英女王伊利沙伯二世,希望英女王可以表態支持港人爭取民主自由。蠷ル芵雂w經將封信寄鬙h白... 詳情
【Emily】入獄變黑實 邵家臻愛上曬太陽
【明報專訊】社福界立法會議員邵家臻之前因為佔中案被判監,10月初出獄,163日之間輕22磅,仲曬到黑黑實實咁。阿臻噚日同Emily講,覺得... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250