【Emily】低谷田二少 克服畏高攀高牆

[2019.12.02] 發表
年近七十鴷苭_辰,噚日鷎ヴ掍衈薷晡掙k石,話成功克服畏高心理障礙,感覺奇妙。

【明報專訊】實證圓桌田北辰鰤狤儭迂恁A未能連任,但佢似乎好快復元,仲克服心理障礙,再創「高峰」!

老師話凡事總要一試

田二少係香港管理專業協會李國寶中學麊k團校董會主席,噚日學校辦開放日,向家長推介中一招生,田二少梗係要去支持。佢參觀同學搞幭u位時,有老師就提議佢試麊掛ヴ屪k石牆。田二少本來耍手擰頭,話畏高,一向唔玩呢屭踸E玩意,但有老師話凡事總要一試、唔使驚,田二少於是膽粗粗上陣。

田二少話,佢望到道高牆都有少少腳軟,但導師教佢技巧,就係「唔好望下面」,咁就唔會驚啦。佢亦學識專揀牆上大塊突出鴷衈Y抓住,容易囓峇O,終於一鼓作氣爬到上頂。

田二少事後話,人生七十古來稀, 能夠克服心理障礙感覺幾特別。

更多港聞
【Emily】白車救命百年 再添新法寶
【明報專訊】唔經唔覺,消防處鰣輕銧ㄗ挹簬瘙狣@車服務已100年,隨住時代變遷,救護車鼣]備不斷提升,好似今年10月,所有救護車增設自動心外壓... 詳情
校長聆聽代勸說 百校300生終全撤理大 鄧振強:留守中學生放不下手足情
【明報專訊】理大圍困事件落幕,多次出入紅磚牆「搵仔」的中學校長會主席鄧振強功成身退。首日近300人被接走,之後數天仍見鄧校長在校園尋找、陪伴... 詳情
【明報專訊】促成理大「接仔」,多得不同校長分工協調,最少100名教師、駐校社工等曾參與。中學校長會主席鄧振強說,縱使有人指摘校長行為是要學生... 詳情
學生一句「撥髮遮唔到禿」 教曉坦然面對自己
【明報專訊】社會紛擾時,教育界爭議聲愈大,有人指摘學校教壞學生。但教育應要怎樣?鄧振強分享了一個故事,他在香港管理專業協會羅桂祥中學校創校起... 詳情
時事懶人包:光污染
【明報專訊】光污染是指人為光線造成的不良影響,包括人為白晝現象、眩光、夜間能見度降低、浪費能源等。光污染除破壞生態平衡外,也會影響居民的生活... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250