【Emily】悉尼考察後 顏汶羽笑港版水上的士

[2020.01.20] 發表
海濱事務委員會成員、民建聯區議員顏汶羽最近日去鷟D洲悉尼考察,見過人]黚u「水上的士」,話香港褽繸鵅u水上的士」係「水上專線小巴」,唔算係的士。(顏汶羽facebook)

【明報專訊】政府想鷅港搞「水上的士」,但就限定路線,指定5個上落點,畀琤h鰼x尼考察黈濱事務委會成員、民建聯觀塘區議員顏汶羽取笑,話香港鶧托Y「水上專線小巴」扮「水上的士」,悉尼個囓係真鴾穭W的士,船上寫明TAXI。

話香港限定上落點係水上小巴

香港鵅u水上的士」今個禮拜截標,限定要5個地方上落,包括啟德、紅磡、尖沙嘴、中環、西九文化區。顏汶羽同海濱事務委員會成員去鷟D洲悉尼,見到人]鵅u水上的士」係真正麊漱h,可以鬘籉騣X頭上落船。

顏汶羽話香港鵅u水上的士」既係循環線,又跟站停,仲坐百幾人,「點睇都係『水上小巴』或者『水上巴士』」。

更多港聞
教師中心換屆 教協首組隊參選
【明報專訊】兩年一度的香港教師中心諮詢管理委員會選舉,投票期今日(20日)開始。今屆選爭激烈,由教師選出的「教師提名委員」委員,35席位有5... 詳情
新法驗病蕉 中大生贏國際賽
【明報專訊】香蕉飽肚又富營養,不少人都喜歡每天吃一隻。但近年香蕉遭不同植物疾病威脅,其中「香蕉細菌性凋萎病」(BXW)肆虐非洲,令當地大蕉產... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250