• 2014.07.10
    星期四

巴西輸波 蔣麗芸抽水講立會

[2014.07.10] 發表

【明報專訊】噚日凌晨巴西對德國,結果主辦國巴西1﹕7大敗,比數之大令球迷大跌眼鏡,facebook亦被賽果洗版。民建聯蔣麗芸(Ann,圖)借世界盃抽水,話見到呢個賽果,有朋友就覺得立法會應該引用特權法,調查巴西大敗原因,因為懷疑呢個係世紀大騙局,亦有人建議財委會主席吳亮星翻睇錄影帶,睇鵀陬L人打假波。

陳克勤唔信賽果捽眼

對於有指巴西輸波隨時暴動,佢又話有人建議不如提緊急質詢,問鴷h巴西旅遊仲安唔安全等等。

Ann姐等建制派呢排可能壓抑太大,所以借賽果諷刺立法會會議文化啦,但對巴西球迷謠縑A睇到都未必笑得出。例如捧巴西隊鴷虧媮p陳克勤,話自己遲鱁_身,一開電視巴西已經輸緊5球,佢以為自己睇錯,捽儮鼤揭畾I個電視機面前睇清楚。無黨派黃毓民就話自己買波就買德國,但見到巴西輸咁多球都覺得好傷心。

長毛質疑巴西假波

捧荷蘭鴾u聯會郭偉強亦有睇波,佢話無諗過咁一面倒。社民連梁國雄質疑巴西打假波,形容巴西麊穛{好似港足天水圍飛馬咁,當中以5號費蘭甸奴最有嫌疑,因為每球失波都關佢事喎。

更多港聞
【明報專訊】文憑試學生想讀醫科,除鱄n考得好成績外,仲要褽麰掘晙薱礡C中大醫學院院長陳家亮話,其實唔需要有字典咁厚嚗i歷,最重要有一顆謙... 詳情
【明報專訊】唔少公共交通工具都有指明某灡y位畀有需要人士,不過噚日新民黨立法會議員田北辰就鬘萿k會大會上關注,話因為香港屩巫文化未普及,要... 詳情
機迷獲獎金赴英學寫遊戲
【明報專訊】愛打機不一定等於無前途。今年21歲的鄭旭日(Sunny),3歲起與父親一起打機,更曾日花16小時在電視遊戲上,並立志開公司設計遊... 詳情
【明報專訊】中學文憑試(DSE)下周一放榜,青協的熱線(2777 1112)由上月至今共接獲逾1700個求助電話,當中有應屆考生早前獲邀參與... 詳情
【明報專訊】科大鼓勵師生與外界合作設計創業計劃及參賽,今年的冠軍隊伍m-Care Technology,設計了商業方案,推廣由城大學者研發的... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright c 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250