屯門共融遊樂場將開放 傷健人士齊玩彈?

[2018.09.21] 發表
屯門公園共融遊樂場就褻}幕,發展局噚日鐪acebook專頁上載短片介紹公園,發展局長黃偉綸(左)參觀遊樂場,並展示輪椅使用者都可以玩到類似彈?鼣]施。(短片截圖)

【明報專訊】唔少家長都慨嘆香港唔夠公園畀小朋友玩、設施亦唔夠多元化,政府就整鱄茈H「水」同「沙」做主題鴾椌糷蓿擐@融遊樂場,好快公開畀公眾用喇!呢個公園特別之處,就係用鬫n多共融設計,務求令唔同小朋友都玩到,唔會因為身體上一灟郃豏o個望字。

發展局噚日鐪acebook專頁上載短片,發展局長黃偉綸早前原來親身去到共融遊樂場睇?呢個遊樂場設計。遊樂場有成7個遊玩主題區,分別係「光影荷花」、「山丘地帶」同「音樂感官」等,設計上亦花髐葞驉A例如有組滑梯係不鏽鋼製造,原因有家長話原來戴人工耳蝸幭本晲鉞ㄐA滑塑膠滑梯時,對耳仔會唔舒服;設有小隧道同矮牆,可以畀自閉症兒童先同外界有分隔,再慢慢畀佢]熟習環境。遊樂場亦設有傷健人士皆可玩樂嚗u?設施,黃偉綸就示範推住一名輪椅使用者,一齊玩彈?。

發展局鐪b提到,幸好打風並未對設施造成損?,目前公園做緊安全測試,開放日期有待公布。

更多港聞
來港演講談慈善  諾獎得主叫記者辭工改變社會
【明報專訊】馬會噚日鷊|展為第二屆國際慈善論壇揭幕,有逾1000名思想領袖及各界代表出席,聽聽來自各地超過60個講者,交流點樣推動慈善事業... 詳情
【明報專訊】民主黨立法會議員鄺俊宇(Roy)身兼作家,出過多本書講愛情、談幸福,其中一本叫《有一種幸福叫守護》。劉小麗噚日宣布參加九龍西立法... 詳情
按方逸華遺願  邵氏10億元建STEAM私立中學
【明報專訊】一代影視大亨、電視廣播(無芋^榮譽主席邵逸夫及其妻方逸華「六嬸」先後離世,二人生前樂善好施,成立的邵氏基金會捐獻不少本地大學的教... 詳情
【明報專訊】邵氏基金會主席陳偉文隨邵氏工作20多年,他稱邵逸夫慈善信念是「取之於民,用之於民」,物質享受對他而言,不是人生首位。邵氏慈善捐獻... 詳情
學校風後維修  教局特別津貼
【明報專訊】早前超強颱風「山竹」襲港,不少校舍受破壞,有學校估計需花逾20萬元維修。教育局昨公布將為官津學校及直資學校提供一項「特別津貼」,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250