夏志誠輔理主教彌撒落淚:青年被暴力對待好難過

[2019.06.14] 發表
在警察開槍後數小時,天主教香港教區輔理主教夏志誠前晚鰩S別彌撒上表示,青年完全不應面對及得到這種暴力對待,其間一度激動落淚。(「沸點」facebook專頁影片截圖)

【明報專訊】警察前日面對反對修訂《逃犯條例》示威者,又射橡膠子彈又射布袋彈,有唔少示威青年受傷甚至入院。天主教香港教區輔理主教夏志誠前日鶳W仔主持特別彌撒,佢話從堅道教區中心步行到灣仔聖母聖衣堂時,個心一直流淚,又同鰲X十個留鰝鷵麉C年傾偈,覺得佢]理性、和平、克制,「或者你會話佢]天真,以為人多就會起作用可以推遲逃犯條例」,佢好難過青年被暴力對待,「我從無想像到香港社會點解會走到今日」。

夏志誠愈講愈激動,一邊流淚一邊講:「我]想自由生活落去,想生命受保障,希望擁有人應該有鵀菪恁A唔使生活鰨懼中,唔通咁樣好過分?唔通咁我]唔配擁有麉均H唔係!」佢話用遊行、汗水表達意見,好似無用;罷課、罷工、包圍立法會,又被驅趕;青年鷁颿蚰s口號表達意見,「有咩過分呢?點解唔可以呢?」佢都唔知仲可以做咩、仲可以點行落去。之後,佢話為鱆懋|要彼此相愛、彼此尊重,即使係一篇經文、一個祈禱或者一個信息,能夠做幾多就幾多。

另一邊廂,基督教鴭v教領袖打算約見特首林鄭月娥表達意見。

更多港聞
【明報專訊】自由黨議員早前再三表態支持政府修訂《逃犯條例》。本身係自由黨成員嚗茈咩賳磢怬d龍飛周三鐪acebook發起「香港業主就修訂《逃... 詳情
東華邀港大審視學校管治制度  教師墮樓小學 校長仍休假
【明報專訊】東華三院李東海小學教師校內墮樓身亡事件發生至今3個月。東華三院執行總監蘇祐安接受本報專訪時稱,5人獨立調查委員會仍在工作;目前學... 詳情
航空營運文憑  五大範疇可實習
【明報專訊】由香港機場管理局成立及管理的香港國際航空學院,今年8月首次推出「航空營運文憑」課程,包括理論課及獲月薪的實習,讓學生「邊學邊賺」... 詳情
【明報專訊】衛生署在2015/16至2017/18學年調查發現,本港學生睡眠及運動時間不足,4%中學生及8%小學生每天有一小時體能運動,有近... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250