【Emily】民記質疑擅放路牌犯法 黃永志批唔急市民所急

[2020.01.08] 發表
西營盤區議員黃永志鐪b出帖,話干諾道西及水街交界位有兩組交通燈信號不同步黻暋D,於是有街坊就自行製作髐@塊清晰儭舋P頂住先(下)。

【明報專訊】建制派敗選後,民建聯話要鬖U區成立「議會監察」平台,監察現任區議員,中西區西營盤區議員黃永志噚日就鐪acebook出post,話區選中輸畀佢鴷虧媮p劉天正都有關注其專頁,仲話多謝民建聯支持,希望民建聯都可以多羉妏謈F府,反映民意。不過話口未完,黃永志就被劉天正質疑「知法犯法」。

話說黃永志日前鐪b出帖,指西營盤干諾道西及水街交界位有兩組交通燈信號不同步黻暋D,運輸署鼢ㄔ傿P太細亦唔清晰,佢話有街坊擔心司機會因行錯燈而出意外,於是整塊清晰儭舋P頂住先,直至運輸署有個靚齔P,街坊就會自行拎走自製路牌。

劉天正發現後就騿u議會監察 全民參與」髽b群組出帖,引述《道路交通條例》,鰡答髀D路位放置未經許可鴷瘜q標誌,最高可被判罰1000元及監禁3個月,反問黃永志「目無法紀、知法犯法就是您服務社區的方式嗎?」而黃黿M頁中亦有人引述條例叫佢盡快移走個牌,「唔好自己捉蟲」。

黃永志同Emily講,有街坊認為唔盡快整個路牌或整好個交通燈,有可能發生交通意外,過去兩三星期,以佢所知呢個位就有4至5宗交通意外。佢批評民建聯唔係急市民所急,「如果認為合法最優先,安全放一邊,咁真係違反民生」,又話街坊希望藉住呢塊路牌,託區議員叫運輸署整好齱C

更多港聞
【Emily】敗選仍被「裝修」 工聯前區議員求「留條生路」
【明報專訊】反修例風波中,有唔少建制派鵀a區辦事處被「裝修」(破壞),估唔到區選後,有落選建制派鵀a區辦事處,鬘碻朁邽p前仲繼續被「裝修」。... 詳情
【明報專訊】建制派成為區議會少數派,拉布功夫一樣了得。噚日灣仔區議會召開首次會議,鶹嬼|正、副主席時,建制派鴷D席候選人黃宏泰同「雙料」議員... 詳情
【明報專訊】過去兩屆麉n區區議會區諾軒、民主黨羅健熙同柴文瀚(阿柴)三人關係好好、合作無間,甚至被稱為「區羅柴集團」,今屆僅得羅健熙仍鰤狦... 詳情
【明報專訊】屯馬線一期由大圍站至啟德站(其中顯徑及啟德兩個新站啟用)預計首季通車,港鐵最近開始試營運。由鐵路愛好者管理髽acebook專頁... 詳情
【Emily】「清水?」標示現路面 繁體俗字?
【明報專訊】繁體簡體字之爭係近年熱話,西貢區議員何偉航噚日鐪acebook上載圖片,話收到村民反映,西貢公路南圍與鄭植之中學之間一段上斜路... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250