【Emily】駐武漢辦主任話快回家

[2020.04.11] 發表

【明報專訊】武漢星期三解封,一直留鷊磽a黚S區政府駐武漢經貿辦主任馮浩賢(Vincent)噚日再鐪acebook報告情G,話「把辦公室的事情交代好,把一些需要協助的人都安頓了,我便回家,相信應該快了」。

回看近80日封城日子,Vincent話真係唔知點樣捱過去,尤其2月中武漢賣生活所需鴭梁E都閂門。佢形容駐武漢辦幾個香港同事,「好似變了一部不能停下來的機器一樣,除了吃飯睡覺,就是不停去『救火』」。3月佢]就協助包機,先後將千幾個港人送返香港。佢話幸運麉Y辦公室連本地員工20幾人,冇人「中招」感染。

留鰝Z漢3個幾月,Vincent話佢有「四了」:「頭髮長了」(唔敢隨便剪)、「血壓高了」(工作壓力太大,飲食不定時)、「皮膚差了」(雙手接觸酒精和洗潔精太多,患了主婦手)及「體重輕了」(但BMI仍唔合格)。

Vincent話正為辦公室重開做足防疫安排,例如徹底消毒寫字樓、安排所有同事輪班返工。佢強調即使返香港都會守規矩,包括遵守隔離令同交唾液樣本做檢測。

更多港聞
【明報專訊】踏入復活節假期,建築、測量、規劃及園境界議員謝偉銓(Tony)噚日鐪acebook介紹復活蛋儱N義,仲用佢黿M業,介紹圓形同蛋... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250