【Emily】建制泛民互罵無恥 周浩鼎躺槍

[2020.04.18] 發表

【明報專訊】立法會內務委員會噚日會議仲未選出主席,泛民、建制就公民黨郭榮鏗應唔應該繼續主持主席選舉,再度唇槍舌劍。民建聯周浩鼎無發言,不過都被拉落水,躺茪]中槍,畀工黨張超雄話佢先至係最無誠信。

事緣工聯會陸頌雄先批評郭榮鏗聲稱畀議員充分發言,實質係想阻擋政府法案,斥郭「誠信有問題」。民建聯葛珮帆又話郭榮鏗濫權、霸主席台,「公民黨以為無恥就無敵」。

張超雄:周私通梁振英 最無誠信

接住發言鴾u黨張超雄就話,民建聯畀人叫「禮義廉」,竟然會話「無恥就係無敵」,話最無誠信麉Y民建聯周浩鼎,曾「私通」時任特首梁振英竄改調查UGL事件儱|議文件。

公民黨陳淑莊之前腦部生瘤,工聯會麥美娟曾被指用粗口鬧特首林鄭月娥。佢]噚日就以此互罵,陳淑莊叫麥美娟「唔好用粗口鬧我就得」,麥美娟話「我驚你身體唔好」,陳回應「你放心,我身體好好。唔好歧視身體曾經唔好鴾H,你返去睇黈恁A咁係違反歧視條例」。

究竟點樣破解內會困局?民主黨鴾言堅就用番郭榮鏗之前鶗y話建制派「又蠢又懶」,話之前郭榮鏗都已經提過佢],「一早同你講鱁捸A(民建聯)李慧k退選(主席)咪搞掂囉」。

更多港聞
【明報專訊】司法機構噚日宣布委任周慧珠、翟國怡、林澤銘、楊綺娜、蕭志韻、龍軍庭、屈麗雯、余俊翔及施祖堯為常任裁判官。有關任命係由行政長官根據... 詳情
【Emily】先人口罩 疫下滯銷
【明報專訊】疫情之下,市民搶購口罩,大角嘴萬興隆紙號就應市,推出「先人口罩」畀後人買畀先人用!先人口罩都唔平,10元一個,仲無標明有無BEF... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250