【Emily】「引爆戴耀廷核彈的人」 陳玉峰爆戴耀廷匿名捐款撐碼頭工人

[2020.08.08] 發表
港大法律學院前副教授戴耀廷贈書畀陳玉峰,當中形容對方係「引爆戴耀廷核彈的人」,應該有權知道呢個核彈鴾葚藶程。(戴耀廷facebook)

【明報專訊】港大法律學院前副教授戴耀廷(Benny)早前出版新書《愛與和平—未完的抗爭之旅》,講述近年心路歷程。當年Benny撰文提出佔中概念,畀時任記者、後來成為佔中秘書處義工鼣砲仵p(Melody)訪問後,獲得更大關注。Benny早前將新書送畀Melody,仲鰨悀勻惘W,話Melody係「引爆戴耀廷核彈的人」,所以有權知道呢個「核彈」鴾葚藶程咁話。

Benny噚日鐪b出post公開Melody幭物廗P。Melody透露Benny多年前鶵X頭工運時捐款畀碼頭工人,金額唔小,問佢可唔可以公開金額以鼓勵士氣,Benny就引聖經話「左手做的善事,右手都不要知道」;形容Benny係「由頭到尾的善良」,即使唔係完全同意佢每個信念、決定,但人格唔需要懷疑,「他是由頭到尾沒有私心、沒有一秒心懷惡意」。

話戴正正係一生信奉基本法

政府早前要求立法會選舉參選人要「信奉《基本法》」,Melody形容Benny就係咁鴾H,一生研究基本法歷史、發展、實踐、考驗同教育,「寫左()教左()幾十年都係《基本法》,去到《基本法》都崩潰他還是信,唔係信奉又係咩」。

更多港聞

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250